I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Gorilla Mask

Extreme Humor

123 Games

Free Samples

Funny Games

Oddee

Fresh Pics

Viva La Games

FreeGame Heaven

Crazy Games

Not Healthy

Gig Posters

Funny Videos

Funny Videos



Back to Listing

Soccer Gymnastics

Hits: 21712 | Rating: (3.0) | Category: Sports | Added by: buddy
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
12gaugelove
Female, 13-17, Australia
 1764 Posts
Sunday, January 14, 2007 3:39:13 PM
stupid. completely stupid.

KOLLO
Female, 18-29, Europe
 1000 Posts
Saturday, November 26, 2005 9:00:36 AM
There is a raeson why I don't play football- I'd have to celebrate like that!!! I can't do any of that!!!

DesertLily
Female, 13-17, Canada
 11 Posts
Friday, October 28, 2005 10:46:06 AM
Actually he did spill some. You can clearly see some splashing out.

jadedmom
Female, 30-39, Southern US
 235 Posts
Thursday, October 27, 2005 9:30:12 PM
Ha, didn't spill a drop. That takes real skill.

oOJennaOo
Female, 13-17, Europe
 401 Posts
Thursday, October 27, 2005 9:23:14 AM
lol soccer am is hilarious!!!

YouG
Male, 18-29, Asia
 2719 Posts
Thursday, October 27, 2005 8:58:21 AM
Haha. Didn't expect the end.

for_serious?
Female, 13-17, Eastern US
 1462 Posts
Wednesday, October 26, 2005 8:39:14 PM
It didn't work for me. Is it realplayer? B/c I had to get rid of it because it got rid of all my music.

stikfas
Male, 13-17, Eastern US
 1806 Posts
Wednesday, October 26, 2005 7:56:29 PM
that would be fun to filp like that.weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

lucylucylu
Female, 13-17, Europe
 314 Posts
Wednesday, October 26, 2005 6:49:51 PM
yay kenwyne jones!!!! he played for stoke for a bit! yay stoke!!!

chestertheje
Male, 13-17, Canada
 607 Posts
Wednesday, October 26, 2005 6:12:11 PM
haha, I wanna be able to do that!!!

neeley2009
Male, 18-29, Eastern US
 142 Posts
Wednesday, October 26, 2005 4:34:58 PM
Haha, wish I could do that stuff...last time I scored a goal I accidently tripped..that was great..

Manicstoive
Male, 18-29, Europe
 910 Posts
Wednesday, October 26, 2005 4:22:56 PM
What? No Wayne Rooney? I love Juan Pablo Angels celebrations - cos it means he's scored (though I cant remember the last time that was!!!)

pal666
Male, 13-17, Europe
 1065 Posts
Wednesday, October 26, 2005 2:20:12 PM
amazin!!!

silvernano
Male, 18-29, Africa
 195 Posts
Wednesday, October 26, 2005 12:18:41 PM
Obefemi Martins of Inter Milan is da master of FOOTBALL "gymnastics".He does like 20 back flips in succession...WICKED!!

eyaya
Female, 18-29, Europe
 36 Posts
Wednesday, October 26, 2005 12:16:03 PM
lol the last guy!

HeyLookAtHer
Female, 13-17, Europe
 773 Posts
Wednesday, October 26, 2005 11:49:49 AM
lol i saw that on sky sports. and yeah i guess if they called it football on here it'd confuse all the american ppls. best keep it as soccer i suppose. :) v. funny last 1

eRiCaBot
Female, 18-29, Canada
 1029 Posts
Wednesday, October 26, 2005 11:03:05 AM
that was great, i wonder how often they do that...

ivan11111
Male, 13-17, Europe
 303 Posts
Wednesday, October 26, 2005 10:50:31 AM
yeah actually seeing as its anm english show why do they called it soccer am? Hmph never stops me watching it.

Crazygirl32
Female, 13-17, Europe
 830 Posts
Wednesday, October 26, 2005 9:46:32 AM
Well, if they take their shirts off... i'm happy

Mahox
Male, 18-29, Europe
 103 Posts
Wednesday, October 26, 2005 8:15:15 AM
Soccer? Thats the yankee word for it, its the real football and the flips look awesome.

fthygre
Female, 18-29, Europe
 611 Posts
Wednesday, October 26, 2005 7:04:07 AM
^^^i'm right there with u krazykyle!

krazykyle
Male, 13-17, Europe
 1646 Posts
Wednesday, October 26, 2005 6:28:53 AM
gotta love soccer am
every saturday at 9 am til 12, sky sports one, i watch it every week!

flipz4
Male, 18-29, Eastern US
 304 Posts
Wednesday, October 26, 2005 6:19:35 AM
"Anything more than once is just showing off" HAH

loveuforever
Female, 13-17, Europe
 26 Posts
Wednesday, October 26, 2005 5:09:53 AM
Lol the last guy! Now thats gymnastics Yay for stupid drunk football fans! Gotta love them!

S_J_W
Male, 18-29, Western US
 1479 Posts
Wednesday, October 26, 2005 4:07:00 AM
Heh, and people though the football players doing end zone daces were showoffs. I love that last one. That guy’s a true athlete.

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.