I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Extreme Humor

Oddee

Gorilla Mask

Free Samples

FreeGame Heaven

Funny Stuff

123 Games

Viva La Games

Funny Games

Fresh Pics

Friday Fun

Gig Posters

Funny Videos

Angelsfire.nl

DailyFreeGames

Crazy Games

eBaum Nation



Back to Listing

Cheerleading and ESPN

Hits: 22334 | Rating: (2.0) | Category: Sports | Added by: buddy
Jump to: Bottom    Last Post
lushlukex18x
Male, 18-29, Europe
 17 Posts
Wednesday, January 19, 2005 4:30:36 PM
haha silly cow

ballpoints
Female, 13-17, Southern US
 69 Posts
Wednesday, January 19, 2005 7:16:11 AM
I think Buddy's links are good. :(


GEOtechno, you need to broaden your horizons.


GEOtechno
Male, 30-39, Midwest US
 209 Posts
Wednesday, January 19, 2005 2:59:18 AM
buddy your links suck

innosins
Female, 30-39, Southern US
 17958 Posts
Wednesday, January 19, 2005 1:39:26 AM


ROSE2-07
Male, 13-17, Midwest US
 16 Posts
Tuesday, January 18, 2005 10:43:12 PM
Yeah that aired about 2 years ago i would say, think there was another one like it too.

jman09
Male, 13-17, Midwest US
 12 Posts
Tuesday, January 18, 2005 8:49:24 PM
lol thats really funny! did anyone know if that comercial actually aired on tv?

hckyguy14
Male, 18-29, Eastern US
 12940 Posts
Tuesday, January 18, 2005 7:52:34 PM
ehhhhh, it was funny the firs 10 times I heard it pronounced that way.

short_stop
Female, 13-17, Eastern US
 87 Posts
Tuesday, January 18, 2005 7:34:19 PM
funny.

and wow, mofo61, your original.


mofo61
Male, 70 & Over, Europe
 2 Posts
Tuesday, January 18, 2005 5:32:08 PM
wow u have no friends

ballpoints
Female, 13-17, Southern US
 69 Posts
Tuesday, January 18, 2005 5:03:08 PM
Teehee. :)

iwantKett
Female, 13-17, Western US
 58 Posts
Tuesday, January 18, 2005 4:58:56 PM
lol. Sorta reminds me of my mom, she says "Dinky" for DKNY =P

eRiCaBot
Female, 18-29, Canada
 1029 Posts
Tuesday, January 18, 2005 4:51:57 PM
hahaha cute

hobyandy
Male, 18-29, Eastern US
 3071 Posts
Tuesday, January 18, 2005 4:15:04 PM
hahaha. how true.

Wildcat07070
Female, 13-17, Eastern US
 2164 Posts
Tuesday, January 18, 2005 3:51:04 PM
Lol that was great.

Old dude
Male, 70 & Over, Europe
 11 Posts
Tuesday, January 18, 2005 1:47:05 PM
lol blondes :P

Homer1234
Male, 18-29, Europe
 601 Posts
Tuesday, January 18, 2005 1:24:17 PM
Pronounced es-spun, lol.

buddy
Male, 30-39, Western US
 18663 Posts
Tuesday, January 18, 2005 1:19:17 PM
Link: Cheerleading and ESPN [Rate Link] - Who says cheerleaders don't follow sports?



You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.