I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Gay Test

Hits: 181020 | Rating: (2.9) | Category: Funny | Added by: buddy
Page: 1 2 3 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
LochNess-Abz
Female, 13-17, Europe
 842 Posts
Saturday, November 10, 2007 9:55:44 AM
Meh. Its only half right for me.

philitup23
Male, 18-29, Eastern US
 3362 Posts
Saturday, March 31, 2007 7:45:57 PM
On 8/23/2005 10:38:39 AM N1kk1 wrote: they should du 1 for girls tho a lesbian test please!

why? because you relate?


snapplemouse
Female, 13-17, Eastern US
 162 Posts
Wednesday, December 27, 2006 3:15:30 PM
Hmm..I saw this like, 6 months ago.

Mario_Bros
Male, 13-17, Western US
 4 Posts
Thursday, January 12, 2006 11:38:51 PM
f.uckin

Mario_Bros
Male, 13-17, Western US
 4 Posts
Thursday, January 12, 2006 11:38:11 PM
whats wrong with being drating gay?

Mafiaborn
Male, 13-17, Canada
 92 Posts
Thursday, December 29, 2005 9:13:58 AM
Hah! rofcoptersx2, plus a few lmaoplanes and a army of lollerskaters

Juicy_Juice
Female, 13-17, Midwest US
 277 Posts
Friday, December 23, 2005 4:01:48 PM
omfgn that was f.uckin scary!!!!!!!!!!!!!!!!

MVH1015
Male, 13-17, Eastern US
 297 Posts
Friday, December 16, 2005 7:39:09 PM
i got that im straight

btc54215
Male, 13-17, Midwest US
 104 Posts
Monday, November 14, 2005 10:49:58 PM
ok.... wierd i guess kinda funny.... 2 out of 4

sez216
Female, 13-17, Australia
 80 Posts
Monday, November 07, 2005 8:29:06 AM
oh no im gay

Nacaz2
Male, 13-17, Australia
 829 Posts
Friday, October 28, 2005 7:51:45 AM
what about lesbians?

PinkDudette
Female, 13-17, Europe
 75 Posts
Wednesday, October 26, 2005 5:38:56 PM
The music made me laugh

kic90army
Female, 13-17, Southern US
 265 Posts
Monday, October 17, 2005 10:04:37 PM
the only thing gay is this link

Atticus_furx
Male, 18-29, S. America
 23 Posts
Monday, October 17, 2005 9:26:06 PM
omg... im gay!!??.. jeez, i guess ill have to buy new pink gay shirts and throw away my old ones. lol

krazykyle
Male, 13-17, Europe
 1646 Posts
Wednesday, September 28, 2005 12:00:09 PM
but I could see it comming.

SICK JOKE? or do i have a sick mind?


missabi
Female, 18-29, Europe
 6 Posts
Saturday, September 24, 2005 6:36:37 PM
hehehe thats kinda kewl lol. lalelala sing a sonng of joy! Hmmmmm i do like men but that doesnt make me gay cuz im female. oh well it was still funness lol love Abi x x x

guapodude
Male, 13-17, Southern US
 14079 Posts
Friday, September 16, 2005 10:42:42 PM
whats the music?

MidniteWalkr
Female, 18-29, Midwest US
 376 Posts
Sunday, September 11, 2005 4:29:50 AM
heh

ten_10
Female, 18-29, Australia
 618 Posts
Wednesday, September 07, 2005 11:11:05 AM
Stupid, but i like the bit that says "U & men", etc... Coz I'm a chick... So I'm not gay... Not that there's anything wrong with that

oumaverick
Male, 18-29, Southern US
 198 Posts
Monday, September 05, 2005 12:04:28 PM
the song off jackass the movie (among other things), hehe, i should go watch that now...very funny movie

Tegeno
Male, 13-17, Western US
 1384 Posts
Saturday, September 03, 2005 5:58:36 PM
R.O.F.L.

GD_dookie
Male, 13-17, Midwest US
 4334 Posts
Tuesday, August 30, 2005 7:52:57 PM
*goes into fits of giggles, doesnt get up for a while* ow my head

misscutieroo
Female, 18-29, Midwest US
 1897 Posts
Tuesday, August 30, 2005 7:17:22 PM
that is hillairious!!

bwahbwah
Male, 13-17, Eastern US
 985 Posts
Tuesday, August 23, 2005 10:59:03 AM
LOL funny

N1kk1
Female, 13-17, Europe
 1488 Posts
Tuesday, August 23, 2005 10:38:39 AM
they should du 1 for girls tho a lesbian test please!

Page: 1 2 3 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.