I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Baby Geniuses

Hits: 18830 | Rating: (2.9) | Category: Funny | Added by: buddy
Jump to: Bottom    Last Post
knup48
Female, 18-29, Western US
 312 Posts
Wednesday, August 22, 2007 11:31:58 PM
I LOLed, then I ROFLed while LMAO

redskyblack2
Female, 18-29, Eastern US
 200 Posts
Wednesday, May 02, 2007 10:51:51 PM
WHATEVAH

BABYWENDY
Female, 18-29, Southern US
 152 Posts
Monday, February 19, 2007 9:32:15 PM
lol i loved this.

All4nothing
Female, 18-29, Western US
 127 Posts
Thursday, October 19, 2006 8:49:30 PM
so true.so true

jerks
Female, 18-29, Eastern US
 4 Posts
Tuesday, September 19, 2006 3:27:48 PM
yeah that made my day.

081986
Female, 18-29, Midwest US
 38 Posts
Monday, December 26, 2005 2:50:07 AM
I loved the way he danced, thats some sexy stuff there.

kewlgrrl
Female, 13-17, Southern US
 41 Posts
Tuesday, October 11, 2005 9:06:44 PM
how much you wanna bet that's what he really does in his office when no one's watching?

krazykyle
Male, 13-17, Europe
 1646 Posts
Tuesday, September 13, 2005 11:57:06 AM
wow that was great *im not being sarcastic*

ZoomFactor
Male, 30-39, Eastern US
 27 Posts
Saturday, November 20, 2004 5:21:33 AM
LOL

Mgcltrvr
Male, 13-17, Eastern US
 2 Posts
Friday, October 08, 2004 5:10:37 PM
HA! That was halairious!

armygirljenn
Female, 18-29, Eastern US
 355 Posts
Friday, October 08, 2004 4:59:30 AM
WHATEVER

SpaceMonky
Male, 18-29, Eastern US
 5671 Posts
Thursday, October 07, 2004 9:07:37 PM
hahahahahahah!.... hahahahaha!.....hehehe.......HAHAHA!

Raphael
Male, 40-49, Eastern US
 101705 Posts
Thursday, October 07, 2004 8:02:13 PM
I nearly cried that was so funny!

hckyguy14
Male, 18-29, Eastern US
 12940 Posts
Thursday, October 07, 2004 7:44:06 PM
LOL, that was pretty funny.

SkaPunk
Male, 13-17, Southern US
 109 Posts
Thursday, October 07, 2004 5:28:38 PM
So thats what the W stands for.

pwrplantgirl
Female, 18-29, Western US
 6227 Posts
Thursday, October 07, 2004 3:32:41 PM
That's some good stuff right there!

cindy75
Female, 30-39, Midwest US
 35862 Posts
Thursday, October 07, 2004 1:21:40 PM
Heh.

buddy
Male, 30-39, Western US
 18663 Posts
Thursday, October 07, 2004 12:30:29 PM
Link: GWB United States of Whatever [Rate Link] - Funny remake of the song "United States of Whatever" starring GW Bush.

Ha!



You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.