I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Extreme Humor

Gorilla Mask

Funny Games

123 Games

Crazy Games

Funny Stuff

Fresh Pics

Free Samples

Not Healthy

Oddee

Funny Videos

Chaostrophic

Comics Alliance

Viva La Games

CityRag

Crazy News

Lastminute Auct

All Trivia Game

FreeGame Heaven

Caykeyfi Games

Hot Games

Funny Videos

Wow Funny Jokes



Back to Listing

Online Communities Map 2010 [Pic]

Hits: 34604 | Rating: (2.3) | Category: Technology | Added by: jonestones
Page: 1 2 3 4 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
outdoorMINER
Female, 18-29, Midwest US
 939 Posts
Wednesday, July 27, 2011 5:34:46 AM
And to think, now Google + will own our souls.

eskimo9
Male, 18-29, Australia
 710 Posts
Wednesday, October 13, 2010 4:25:43 AM
Ok guys, we all know it's a ripoff, yes we've all seen the xkcd one and like it better, now for the real question:

If IAB were an island on this map, how big would it be? Mods, help?

spiralraisin
Male, 18-29, Canada
 30 Posts
Tuesday, October 12, 2010 9:07:46 AM
way to steal the idea from xkcd.

http://xkcd.com/256/
http://xkcd.com/802/

PBZebras
Male, 18-29, Western US
 208 Posts
Monday, October 11, 2010 8:17:53 PM
I member Imeem... :/ ...

blake32
Male, 13-17, Southern US
 3 Posts
Monday, October 11, 2010 4:12:52 PM
lol cats or youtube

Froggybuster
Male, 13-17, Europe
 123 Posts
Monday, October 11, 2010 2:44:01 PM
Really really bad to steal ideas like this....

shadowtube
Male, 13-17, Canada
 253 Posts
Monday, October 11, 2010 1:37:28 PM
I wanna move to youtube! lol.

ruthless1990
Female, 18-29, Europe
 3016 Posts
Monday, October 11, 2010 12:56:04 PM
well that was a pointless way of presenting this info, i would have preferred the standard bar chart thing with pictures and giant writing... makes it easy to understand for someone as retarded as i can be with these things

MauserTM
Male, 18-29, S. America
 1223 Posts
Monday, October 11, 2010 12:35:36 PM
Wheres IAB? ohhh that hurts

DixxyRarr
Female, 18-29, Midwest US
 2677 Posts
Monday, October 11, 2010 12:06:35 PM
Hehe. The Thin Line Strait.

MrRubik
Male, 13-17, Europe
 69 Posts
Monday, October 11, 2010 11:02:22 AM
Ripped off of xkcd, but poopier.

xKiesix
Female, 18-29, Midwest US
 445 Posts
Monday, October 11, 2010 10:56:55 AM
Tommy
STFU or GTFO. No one wants to hear your old-person whining. We get it. You are sooooo mature. e.e

edana42
Female, 50-59, Eastern US
 2505 Posts
Monday, October 11, 2010 9:12:25 AM
don't you think IAB would rate a tiny island perhaps near island of trolls yet not at close as 4chan would be?

BlooPikachu
Female, 18-29, Midwest US
 350 Posts
Monday, October 11, 2010 7:10:06 AM
Lmfao Former Kingdom of Myspace

Fatninja01
Male, 18-29, Australia
 24833 Posts
Monday, October 11, 2010 6:11:49 AM
Yawn,,....

tommy2X4
Male, 50-59, Eastern US
 3391 Posts
Monday, October 11, 2010 5:29:44 AM
More stupid kiddie crap

tommy2X4
Male, 50-59, Eastern US
 3391 Posts
Monday, October 11, 2010 5:29:38 AM
Study real maps

tommy2X4
Male, 50-59, Eastern US
 3391 Posts
Monday, October 11, 2010 5:29:19 AM
More stupid kiddie crap

TR-Wolf
Male, 18-29, Europe
 1565 Posts
Monday, October 11, 2010 3:44:55 AM
I'm surprised 4Chan isn't on there, and that the little music island doesn't have Spotify on it.

Kougaiji
Male, 18-29, Southern US
 606 Posts
Monday, October 11, 2010 12:47:38 AM
really really pooty XKCD ripoff.
see
http://xkcd.com/802/

CheshireKiti
Female, 18-29, Midwest US
 33 Posts
Sunday, October 10, 2010 11:24:30 PM
OMG WTF TTYL ocean

lmao

Crabcakes
Male, 30-39, Eastern US
 229 Posts
Sunday, October 10, 2010 11:19:38 PM
I agree with Crucible, this is just a total ripoff of XKCD...

Crucible
Male, 18-29, Canada
 1822 Posts
Sunday, October 10, 2010 10:26:56 PM
So this is just a crappy rip off of the XKCD comic....

adlinbaby
Female, 18-29, Eastern US
 404 Posts
Sunday, October 10, 2010 10:19:54 PM
so confoozled

IssaTheFiend
Female, 18-29, Western US
 2362 Posts
Sunday, October 10, 2010 10:19:09 PM
There aren't nearly enough land masses in the Sea of Master Debaters.

Page: 1 2 3 4 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.