I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

I've Got Chic in My Pants: Denim For Babby?

Hits: 26644 | Rating: (2.7) | Category: Funny | Added by: kitteh9lives
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
meetredmeat
Female, 18-29, Western US
 123 Posts
Wednesday, June 02, 2010 5:46:01 PM
bahahaha, that is so epic and cute X)

Spocom
Female, 13-17, Southern US
 712 Posts
Wednesday, June 02, 2010 4:30:35 PM
I like the look of approval the asian gives the baby.

mrtatulas
Male, 18-29, Canada
 272 Posts
Wednesday, June 02, 2010 7:31:49 AM
This is ridiculous! I've been crapping in my jeans for like 25 years and no one ever paid attention. drating babies getting all the credit.

sbeelz
Male, 30-39, Western US
 2869 Posts
Tuesday, June 01, 2010 10:15:43 PM
babby?

necrobitch
Female, 18-29, Europe
 468 Posts
Tuesday, June 01, 2010 6:29:19 PM
why is katy perry at the start of it nearly orgasming?
sick

PunkRocky
Female, 18-29, Eastern US
 50 Posts
Tuesday, June 01, 2010 3:30:00 PM
hahaha really is there tag line "The coolest you'll look pooping your pants"? I don't know if this products real or not.

Axires
Male, 13-17, Europe
 65 Posts
Tuesday, June 01, 2010 2:57:05 PM
Really?

Wounds
Male, 13-17, Europe
 27 Posts
Tuesday, June 01, 2010 10:42:13 AM
Hey I had one of those back then!!! Oh.. wait..

meepmaker
Male, 30-39, Southern US
 6716 Posts
Tuesday, June 01, 2010 7:56:23 AM
Thats just funny.

Bioshocker
Male, 13-17, Europe
 595 Posts
Tuesday, June 01, 2010 7:49:55 AM
Why don't you just make platinum lined diapers for the little guys to sh*t in? They all go in the bin at the end of the day...

kinjomusashi
Male, 30-39, Midwest US
 920 Posts
Monday, May 31, 2010 11:28:24 PM
this would make any father proud!

Kougaiji
Male, 18-29, Southern US
 606 Posts
Monday, May 31, 2010 10:33:03 PM
if it was a girl baby and guys looking at it, this would be condemned to hell, haha

IssaTheFiend
Female, 18-29, Western US
 2362 Posts
Monday, May 31, 2010 9:54:05 PM
Well that was weird. .

the_windy
Female, 18-29, Canada
 1569 Posts
Monday, May 31, 2010 8:28:52 PM
I saw these at my work. They have been sitting there for the past week. No one wants them cause they are ridiculous.

BrimstoneOne
Male, 30-39, Canada
 2239 Posts
Monday, May 31, 2010 6:07:19 PM
LOL, LOL again at the comments

B3N0C1D3
Male, 18-29, Western US
 788 Posts
Monday, May 31, 2010 6:01:08 PM
haha +1 to Angelmassb for that link. classic.

hammerdrop
Male, 13-17, Eastern US
 199 Posts
Monday, May 31, 2010 5:39:24 PM
omg that is so awesome.

"I poo in blue"

CmdrBittles
Female, 18-29, Canada
 1182 Posts
Monday, May 31, 2010 4:18:17 PM
Awwww.

@Angelmassb: LOLZ.

rainbowfarts
Female, 18-29, Southern US
 800 Posts
Monday, May 31, 2010 4:07:37 PM
Lillian, I'm sure I can find many who are not fine with it :)

dapaperboy
Male, 13-17, Western US
 211 Posts
Monday, May 31, 2010 3:56:03 PM
haha i just bought my nephew a box of these

Angelmassb
Male, 18-29, S. America
 15498 Posts
Monday, May 31, 2010 3:47:35 PM
"What the drat is a babby?"

Your answer here

Ani187
Female, 30-39, Midwest US
 4546 Posts
Monday, May 31, 2010 3:15:21 PM
Aww, haha what a cutie pie.

gorgack2000
Male, 13-17, Europe
 4702 Posts
Monday, May 31, 2010 2:20:18 PM
"What the drat is a babby?"
They need to do way instain mother> who kill thier babbys. becuse these babby cant frigth back?
it was on the news this mroing a mother in ar who had kill her three kids . they are taking the three babby back to new york too lady to rest my pary are with the father who lost his chrilden ; i am truley sorry for your lots"

AchGekackt
Female, 18-29, Eastern US
 36 Posts
Monday, May 31, 2010 2:02:25 PM
i think thats kinda adorable

Samsquanch
Male, 30-39, Canada
 794 Posts
Monday, May 31, 2010 1:41:22 PM
What the drat is a babby?

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.