I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Can't Take The Pain? Stay Out Of The Tattoo Parlor

Hits: 31511 | Rating: (3.1) | Category: Weird | Added by: kitteh9lives
Page: 1 2 3 4 5 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
needles_nny
Male, 18-29, Western US
 154 Posts
Friday, May 28, 2010 3:44:20 AM
what a clown

Fatninja01
Male, 18-29, Australia
 24489 Posts
Thursday, May 27, 2010 5:29:46 PM
stop being a cry baby!

plahblah
Female, 18-29, Canada
 153 Posts
Thursday, May 27, 2010 12:59:57 AM
If it was really that painful for her she'd throw in the towel after the first 30 seconds. She's just being a whiny bitch. Sure, tattoos hurt a lot for some people but it starts to go numb after a while. Or at the very least, the pain dampens when you get use to it.

izzy_meow
Female, 13-17, Midwest US
 64 Posts
Wednesday, May 26, 2010 10:02:15 PM
iiiihatejmac: He's a tattoo artist, he's probably used to it. My dad is a tattoo artist and he has had people puking in his shop because of the pain

iiiihatejmac
Female, 18-29, Eastern US
 480 Posts
Wednesday, May 26, 2010 3:43:05 PM
omg wtf
how is she not embarrassed
and how is that guy not laughing/creeped out

meepmaker
Male, 30-39, Southern US
 6716 Posts
Wednesday, May 26, 2010 8:01:39 AM
Now she is one of the cool kids.

Handsompod
Male, 30-39, Europe
 1105 Posts
Wednesday, May 26, 2010 4:50:13 AM
It stings a bit but she's just being ridiculous. I start getting fed up after about 4 hours but it's not really pain, more like an annoying niggle. Mind you when you've had spinal disk prolapses a tattoo is nothing.

Flibmeister
Female, 18-29, Europe
 840 Posts
Wednesday, May 26, 2010 4:04:07 AM
love the way the tat artist just keeps going. big thumbs up to him.

GothicQueen
Male, 13-17, Africa
 4412 Posts
Wednesday, May 26, 2010 2:01:06 AM
That was a pretty biggish tattoo for you first one. When I get my first one I want it to be small and in a place where it won' be as painful to see if I could handle a bigger piece. I'm fairly confident I can handle it though. I've had piercings and i'm no stranger to pain so I guess we'll see when the time comes.

stephg08
Female, 18-29, Canada
 200 Posts
Tuesday, May 25, 2010 9:54:49 PM
hmmm ever stupid. they don't hurt that bad jeez.

Mr_Chubbles
Female, 13-17, Western US
 290 Posts
Tuesday, May 25, 2010 8:22:53 PM
"OMG TATTOOS! Tools cant think for themselfs, stupid whores lol omg wtf its stupid, theyre not goonna like that wen thwyre a grandma lol im glad im smarter than that just doin wat there friends are doin durr"

STFU.

urbanlegend
Male, 18-29, Eastern US
 751 Posts
Tuesday, May 25, 2010 8:09:46 PM
holy drama queen. also,

"The feeling is like a scratching with a pointy object. I wouldn't even call it pain."

really? you wouldnt call it pain? because the one on my back that took about 6 hours hurt like a bitch after awhile.

radoinc
Male, 18-29, Europe
 183 Posts
Tuesday, May 25, 2010 6:53:01 PM
She's acting. Bad. Maybe friend's kid wanted a tattoo and she want to scare him/her. The feeling is like a scratching with a pointy object. I wouldn't even call it pain.
Could we agree we hate her?


Also, high five to other members who (like me) got the opportunity to brag about their tattoos :)

KittenCereal
Female, 18-29, Western US
 951 Posts
Tuesday, May 25, 2010 5:49:56 PM
what a wimp.


kerryfairy82
Female, 18-29, Europe
 844 Posts
Tuesday, May 25, 2010 5:08:07 PM
Omg if this woman had been in the tattoo parlour when i went to get my 1st one done, i wouldn't have gone ahead. I would also advise her never to have children.

maneaterx3
Female, 13-17, Eastern US
 493 Posts
Tuesday, May 25, 2010 4:51:14 PM
I would love to see her get scarification.

DarkFerret
Male, 18-29, Midwest US
 2764 Posts
Tuesday, May 25, 2010 3:43:14 PM
hahahahahaahahahahahahahaha, n00b

darkgear6
Male, 70 & Over, Eastern US
 1385 Posts
Tuesday, May 25, 2010 1:18:57 PM
I think I'll have th-AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Slmmhmmr161
Male, 18-29, Canada
 611 Posts
Tuesday, May 25, 2010 1:05:00 PM
WTF @ The Tattoo Artist! Did she say beforehand "No matter how much I wail and scream, don't stop"?

Ani187
Female, 30-39, Midwest US
 4537 Posts
Tuesday, May 25, 2010 12:35:15 PM
DGbME, I'm quite thin and I have a nice sized tattoo in the same spot (other arm) as this woman and I almost fell asleep in the chair. Jeesh, lady, grow a set already.

Mweebles
Female, 18-29, Southern US
 1662 Posts
Tuesday, May 25, 2010 12:35:10 PM
Hey, guys. Don't punch the poor girl, that'll be way too rough. Just poke her around a bit and she'll bawl like a baby.

Skythe
Male, 18-29, Western US
 962 Posts
Tuesday, May 25, 2010 12:22:03 PM
Damn. Props to the artist though, that dude has zen-like concentration.

McGovern1981
Male, 30-39, Eastern US
 13217 Posts
Tuesday, May 25, 2010 12:19:57 PM
Wow STFU it's not even a sensitive spot.

spartanman
Male, 13-17, Midwest US
 192 Posts
Tuesday, May 25, 2010 11:06:47 AM
Well...There are people in this world that are weird, and there are people in this world have sensitive skin, this woman is both.

Amurika
Male, 30-39, Eastern US
 282 Posts
Tuesday, May 25, 2010 9:15:02 AM
She's a hard person, that's why she's getting the tattoo. lol

Page: 1 2 3 4 5 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.