I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Funny Videos

Extreme Humor

Gorilla Mask

I hate retail

Viva La Games

Funny Stuff

Chaostrophic

Asylum

Oddee

Anon email

Funny Games

Crazy Games

Free Samples

FreeGame Heaven

Pugorama

Gamers Hood

Funny stuff

Funny Junk

123 Games

Goofy Humor

Not Healthy

Angelsfire.nl

Hot Games

Funny Picture



Back to Listing

Lady Gaga: Telephone (The Chatroulette Version)

Hits: 29834 | Rating: (3.5) | Category: Funny | Added by: aquaman1227
Page: 1 2 3 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
LouDogg
Female, 13-17, Western US
 315 Posts
Thursday, August 19, 2010 4:36:08 PM
This guy looks exactly like one of my old camp counselors....wow

BrodyBoy1993
Male, 13-17, Europe
 103 Posts
Friday, June 11, 2010 7:07:56 AM
The guy at 2:54 is priceless.

howlingwolf
Male, 18-29, Eastern US
 1359 Posts
Thursday, June 03, 2010 6:28:11 PM
Can't...look...away!!!

necrobitch
Female, 18-29, Europe
 468 Posts
Thursday, May 20, 2010 8:45:50 PM
chatroulette is disgusting, old men, and the girls stripping like wtf, and kids on it.

jesseg
Male, 13-17, Eastern US
 98 Posts
Saturday, May 15, 2010 1:05:27 PM
HAHAHAHAHAHA! That is something I am DEFINITELY doing one day! :'D Oh my God, that's f*cking hilarious!

Artemis24
Female, 18-29, Eastern US
 134 Posts
Tuesday, April 27, 2010 5:24:05 PM
And this is why i don't do chatroulette.

longhornsfan
Male, 18-29, Eastern US
 135 Posts
Monday, April 26, 2010 9:00:07 PM
not as many dicks as anticipated

Jammer864
Male, 18-29, Midwest US
 8 Posts
Monday, April 26, 2010 7:01:31 PM
what with all these middle age people on here?

Flibmeister
Female, 18-29, Europe
 840 Posts
Monday, April 26, 2010 4:50:12 AM
i know what i'm doing for the next car-pool mom's outing........ lol. imagine, 11 drunk housewives and 1 webcam. this could be fun.

Smurficle
Female, 18-29, Australia
 72 Posts
Monday, April 26, 2010 12:47:13 AM
... where did he get those outfits from?

big64
Male, 18-29, Canada
 13 Posts
Sunday, April 25, 2010 10:06:25 PM
@ 1:17 is that jason mraz ? :p

AlANeptune
Female, 18-29, Midwest US
 262 Posts
Sunday, April 25, 2010 9:06:23 PM
As soon as I'm in college i'm going to get friends together to find freaks on Chatroulette.... that'll be fun.

AlANeptune
Female, 18-29, Midwest US
 262 Posts
Sunday, April 25, 2010 9:04:41 PM
I hate Justin Beiber but...... was that Justin Beiber at 3:18?

KtySpix
Male, 18-29, Canada
 621 Posts
Sunday, April 25, 2010 7:43:08 PM
So much win!

BBQ
Male, 18-29, Europe
 469 Posts
Sunday, April 25, 2010 5:23:45 PM
Haha, fun poo like this almost makes me wanna go amok on chatroulette.. Almost.

cheezer
Male, 18-29, Europe
 113 Posts
Sunday, April 25, 2010 4:08:19 PM
haha what a lunatic

malinschen
Female, 18-29, Europe
 448 Posts
Sunday, April 25, 2010 3:56:32 PM
This wasnt fun at all. Gonna go cry now....

lunaticlover
Female, 18-29, Europe
 355 Posts
Sunday, April 25, 2010 2:21:25 PM
I feel bad for the girl he nicked these clothes from. XD

Unless, of course, all of those bikinis were his...

idiotfilter
Male, 18-29, Midwest US
 3934 Posts
Sunday, April 25, 2010 1:59:16 PM
mother of god....=0

D3rAnG3d
Male, 18-29, Eastern US
 1603 Posts
Sunday, April 25, 2010 12:26:53 PM
That was pretty damn funny

Fatninja01
Male, 18-29, Australia
 24737 Posts
Sunday, April 25, 2010 12:14:41 PM
o dear, imagine the world before Chatroulette

regalia13
Female, 18-29, Eastern US
 203 Posts
Sunday, April 25, 2010 8:55:56 AM
This was sickeningly amazing

xcaitiebabie
Female, 18-29, Eastern US
 97 Posts
Sunday, April 25, 2010 7:35:56 AM
2:54 haha greatest ever. hahaha

MrVandercar
Male, 18-29, Eastern US
 287 Posts
Sunday, April 25, 2010 7:22:58 AM
his mom is gonna be pissed he stretched out her work clothes.

panzerlancer
Male, 18-29, Europe
 131 Posts
Sunday, April 25, 2010 7:03:43 AM
that was uber awesome

Page: 1 2 3 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.