I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Fabulous King of the Jungle is Fabulous [Pic]

Hits: 30693 | Rating: (2.8) | Category: Funny | Added by: fancylad
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
fishgul69
Female, 18-29, Eastern US
 917 Posts
Monday, November 02, 2009 10:05:17 PM
the longer I look at this pic, the funnier it is.

chelseycake
Female, 13-17, Western US
 277 Posts
Saturday, October 31, 2009 1:11:03 PM
lmfaooo @ mene1in and the drag queen comment

cunegonde
Female, 30-39, Southern US
 160 Posts
Saturday, October 31, 2009 1:22:20 AM
Looks like The Man in "Spun", lol.

MetalicDemon
Male, 18-29, Europe
 1712 Posts
Friday, October 30, 2009 9:09:42 AM
what a pussy

mene1in
Male, 18-29, Eastern US
 75 Posts
Friday, October 30, 2009 6:00:42 AM
"More like queen of the jungle."
Or maybe drag queen?

Flibmeister
Female, 18-29, Europe
 840 Posts
Friday, October 30, 2009 2:26:26 AM
omg that's juth tho thuper!!!!!


(no, lisping camp voice does not translate well to typing)


boomerang05
Female, 18-29, Australia
 15166 Posts
Friday, October 30, 2009 1:01:49 AM
ha ha. cute

mary_janeee
Female, 18-29, Eastern US
 22 Posts
Thursday, October 29, 2009 11:50:10 PM
mad regal bro
..

BunnyNaku
Female, 18-29, Midwest US
 5245 Posts
Thursday, October 29, 2009 10:55:24 PM
lol

GothicQueen
Male, 13-17, Africa
 4412 Posts
Thursday, October 29, 2009 10:54:23 PM
OMG SHOPPED HAHAHAHAHAHAH OMG SHOP HAHAHA LIKE OMG LOOK HOW COOL I AM AT POITNING OUT THE OBVIOUS SHOP! I'M INTELLIGENT!! OMG OMG


vitaliy
Male, 18-29, Western US
 1671 Posts
Thursday, October 29, 2009 9:48:45 PM
It's the Farrah Fawcett of the jungle

Piratesfan
Female, 40-49, Canada
 247 Posts
Thursday, October 29, 2009 9:19:51 PM
"i'm super, thanks for asking !!!" ('big gay al' from 'south park')

Arbniter20
Male, 13-17, Southern US
 333 Posts
Thursday, October 29, 2009 8:50:06 PM
shopped, but still pretty fab

maedene
Male, 18-29, Western US
 291 Posts
Thursday, October 29, 2009 7:01:00 PM
No s h i t Angelmassb

This pic made me laugh


Angelmassb
Male, 18-29, S. America
 15498 Posts
Thursday, October 29, 2009 6:51:20 PM
'shopped

primetimekin
Male, 18-29, Southern US
 8111 Posts
Thursday, October 29, 2009 6:47:33 PM
Simba needs to get a perm

iKit5
Female, 13-17, Eastern US
 355 Posts
Thursday, October 29, 2009 6:44:45 PM
That made a strange laugh come out of me. It was cute and funny.
More like queen of the jungle.
I love his hair. Who's his hair dresser?

jnxxsds
Female, 18-29, Midwest US
 13 Posts
Thursday, October 29, 2009 6:24:17 PM
poor simba....he spent too many years alone with two guys.

hi2pi
Male, 30-39, Canada
 738 Posts
Thursday, October 29, 2009 5:57:37 PM
That was my first actual lol in quite a while. excellent.

AcidicLemons
Female, 18-29, Eastern US
 232 Posts
Thursday, October 29, 2009 5:29:58 PM
FAB!

Blitzdrache
Male, 13-17, Southern US
 152 Posts
Thursday, October 29, 2009 4:56:34 PM
Boy George uses a lion as a familiar.

Genocyde
Male, 30-39, Eastern US
 711 Posts
Thursday, October 29, 2009 4:36:27 PM
The hairstylist was eaten.

Geoman
Male, 40-49, Eastern US
 88 Posts
Thursday, October 29, 2009 4:27:38 PM
@ Mweebles - can totally hear it!
Heavens to Betsey! I am King of the jungle.

Mweebles
Female, 18-29, Southern US
 1662 Posts
Thursday, October 29, 2009 3:13:59 PM
Yeah, I can also see him speaking in a Snagglepuss voice.

nonamewillfi
Male, 13-17, Eastern US
 1407 Posts
Thursday, October 29, 2009 3:04:41 PM
nice

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.