I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Chaostrophic

Oddee

Gorilla Mask

Extreme Humor

Funny Games

Free Samples

FreeGame Heaven

Comic World

123 Games

Not Healthy

Funny Stuff

Funny stuff

Old Age Humor

Funny Videos

Viva La Games

Angelsfire.nl

Anon email

Unlimited Games

Insane Pictures

Hot Games

Comics Alliance



Back to Listing

Wolverine Gets Ass Kicked By Invisible Man [Pic]

Hits: 31368 | Rating: (2.8) | Category: Funny | Added by: fancylad
Page: 1 2 3 4 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
scififan1234
Female, 18-29, Western US
 42 Posts
Thursday, July 23, 2009 8:13:41 PM
Sooo hot!!!

samidoll
Female, 18-29, Eastern US
 613 Posts
Tuesday, July 21, 2009 5:06:21 PM
why can't i stop laughing at this!

Filipino916
Male, 18-29, Western US
 499 Posts
Saturday, July 18, 2009 3:03:09 PM
The invisible man and floating like a butterfly and stinging like a bee.

Dfaulted
Male, 13-17, Canada
 1932 Posts
Saturday, July 18, 2009 2:33:43 PM
awesome

Souljah23
Male, 18-29, Canada
 207 Posts
Friday, July 17, 2009 11:14:53 PM
Gross.

GRadde
Male, 18-29, Europe
 2567 Posts
Friday, July 17, 2009 2:20:42 PM
I would love to see that as a motion picture. *activate sarcasm*
Everyone looks so incredibly smart during the slo-mo punch sequences...
*deactivate sarcasm*

natakalt
Female, 18-29, S. America
 1755 Posts
Friday, July 17, 2009 10:30:35 AM
Funny! and hot, great combo

tangello
Female, 13-17, Western US
 898 Posts
Friday, July 17, 2009 1:01:36 AM
HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

butifulangel
Female, 13-17, Southern US
 20 Posts
Thursday, July 16, 2009 11:07:52 PM
i lol'd

shunpo_31
Male, 18-29, Eastern US
 1387 Posts
Thursday, July 16, 2009 8:32:15 PM
hotness.

lerie
Female, 18-29, S. America
 1271 Posts
Thursday, July 16, 2009 5:48:41 PM
LOL

DeathDefy877
Male, 13-17, Midwest US
 408 Posts
Thursday, July 16, 2009 4:38:00 PM
lol

alice_x
Female, 18-29, Europe
 5288 Posts
Thursday, July 16, 2009 3:46:23 PM
Hes still damn sexy...

-drools a little-


Link_Hiei
Male, 18-29, Eastern US
 5203 Posts
Thursday, July 16, 2009 11:26:59 AM
LAWLS!

B-b-beccah
Female, 18-29, Canada
 676 Posts
Thursday, July 16, 2009 11:04:44 AM
hey! If any invisible people are giving the beat down on Wolverine, it's going to be the invisible WOMAN.

We don't need anymore of that cross-over poo right now.


panth753
Female, 18-29, Midwest US
 8961 Posts
Thursday, July 16, 2009 10:48:59 AM
Lmao, nice.

LandoGriffin
Male, 30-39, Western US
 4869 Posts
Thursday, July 16, 2009 10:06:18 AM
Let me put it this way: if I was a girl, or gay, I would enjoy this post, because Hugh Jackman appears to be physically fit. But I'm a straight male so I did not care one way or another. He's just exercising, people.

Joolin
Male, 18-29, Western US
 1004 Posts
Thursday, July 16, 2009 9:14:30 AM
Looks like either he's getting beaten up by gravity or his face is made entirely of rubber and epilepsy.

Cylence
Female, 40-49, Australia
 577 Posts
Thursday, July 16, 2009 8:47:56 AM
huh?

mwest1112
Female, 18-29, Eastern US
 150 Posts
Thursday, July 16, 2009 8:42:18 AM
lmao!

a1butcher
Male, 40-49, Canada
 4783 Posts
Thursday, July 16, 2009 8:25:47 AM
Bah HAHA , good one!!!

coolbananas
Female, 18-29, Australia
 861 Posts
Thursday, July 16, 2009 8:14:43 AM
HAHA! I love the middle one that best

greengiant
Male, 13-17, Europe
 686 Posts
Thursday, July 16, 2009 8:08:11 AM
Haha why would anyone run looking up like that?

Pabasa
Male, 18-29, Asia
 4153 Posts
Thursday, July 16, 2009 2:38:49 AM
Regardless, he's still hot.

Qtee_mo
Female, 18-29, Western US
 414 Posts
Thursday, July 16, 2009 12:17:23 AM
Hahahaha was he shaking his head???

Page: 1 2 3 4 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2015 Demand Media, Inc. All rights reserved.