I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Extreme Humor

Gorilla Mask

Funny Games

Free Samples

Oddee

Funny Stuff

123 Games

Viva La Games

Crazy Games

Wow Funny Jokes

Funny Videos

Funny Junk

Funny Videos

FreeGame Heaven

Caykeyfi Games

Crazy News

Lastminute Auct

All Trivia Game

Not Healthy

Hot Games

I hate retail

Chaostrophic

CityRag

Urlesque

Comics Alliance



Back to Listing

The Mailbox

Hits: 6764 | Rating: (2.7) | Category: Funny | Added by: fancylad
Jump to: Bottom    Last Post
mardraum
Male, 18-29, Europe
 223 Posts
Monday, January 12, 2009 3:34:16 AM
rofl

XEmo_RazorX
Female, 13-17, Eastern US
 9 Posts
Monday, January 12, 2009 2:58:57 AM
LOOOOOOOOOL!
hahahahaahhahahahahahahhahahahahahha omg omg omg omg omg ogmomgomggmomggmogmggmgmogomgmo!!
i cant stop laughing!!!!!!!111!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B3N0C1D3
Male, 18-29, Western US
 788 Posts
Monday, January 12, 2009 1:29:34 AM
lol 10/10 as far as funny goes.

DrkAng3LxNat
Female, 18-29, Canada
 1081 Posts
Monday, January 12, 2009 12:27:10 AM
AHAHAH

OH GOD

I can't stop laughing to finish the video xD


FlameOfUdun
Male, 18-29, Eastern US
 1234 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:24:15 PM
The end with the two guys hugging is probly the most awkward part

laddsta
Male, 18-29, Eastern US
 152 Posts
Sunday, January 11, 2009 4:58:00 PM
*looks at package's address* *dammit* lololol

opiebreath
Female, 18-29, Midwest US
 16061 Posts
Sunday, January 11, 2009 4:31:19 PM
Hahahaha, he's actually a pretty good actor.

spazking
Male, 18-29, Eastern US
 303 Posts
Sunday, January 11, 2009 1:35:31 PM
lol @ package jokes

Boredx12
Female, 13-17, Europe
 1661 Posts
Sunday, January 11, 2009 1:12:29 PM
lmao
Officially scared of the mailman
Im gonna be watching from now on...

quiknas
Male, 18-29, Western US
 459 Posts
Sunday, January 11, 2009 1:03:42 PM
the guy played a good mail man, but a better pervert

davisfyke
Male, 13-17, Canada
 50 Posts
Sunday, January 11, 2009 11:36:28 AM
lmao!

Agentk120
Male, 18-29, Midwest US
 511 Posts
Sunday, January 11, 2009 11:19:45 AM
Not original? I don't think I've ever seen a mailman drating an anthropomorphic mailbox with a letter before.

maxell
Male, 18-29, Canada
 285 Posts
Sunday, January 11, 2009 10:20:15 AM
"and ive orgasmed"
"what?! what?... is that even possible?"
"yes now give me the god damn letter"

it was actually pretty funny, but went on for a little to long


SirKevin
Male, 13-17, Europe
 242 Posts
Sunday, January 11, 2009 10:00:25 AM
I thought it was brilliant. I liked the postman's reaction more than anything.

unsub
Female, 18-29, Europe
 892 Posts
Sunday, January 11, 2009 9:54:25 AM
that was stupid, not very original

heartx3jess
Female, 18-29, Midwest US
 1576 Posts
Sunday, January 11, 2009 9:51:08 AM
disturbing....

Red5TheFinn
Male, 13-17, Canada
 1625 Posts
Sunday, January 11, 2009 9:31:51 AM
I thought it was pretty good, I think that most people didn't understand that the humor was supposed to be "unfunny"
Like Dane Cook.
But he is really not funny.
Not one bit.
Nope.

eggsnham
Male, 13-17, Eastern US
 1147 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:59:38 AM
that was really drated up

Davek1013
Male, 18-29, Midwest US
 91 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:55:04 AM
not rly that funny. kinda stupid and obvious ending..

chrisi1707
Female, 18-29, Europe
 107 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:54:14 AM
hmm

SuperJesus
Male, 13-17, Canada
 390 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:36:03 AM
There was another mailbox by the door, i was expecting it to be a gay mailbox or something...

gotoday
Male, 13-17, Eastern US
 107 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:31:57 AM
That was the most amazing video i have seen in months.

gandhi172
Male, 18-29, Eastern US
 6315 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:23:07 AM
Haha, the end was funny... ish.

FeeFee
Female, 18-29, Midwest US
 591 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:19:55 AM
His voice when he was threatening the guy who lived there was so funny. Over all, it was really stupid though.

fancylad
Male, 30-39, Western US
 2523 Posts
Sunday, January 11, 2009 8:10:14 AM
Link: The Mailbox [Rate Link] - And who said delivering mail didn't come with temptations.


You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.