I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Scary Mask Fridge Freakout

Hits: 7639 | Rating: (3.0) | Category: Funny | Added by: Pooptart19
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
deadguy83
Male, 18-29, Western US
 55 Posts
Wednesday, October 29, 2008 10:07:20 PM
I must be so desensitized, I was like :I

Slade8
Male, 18-29, Eastern US
 958 Posts
Wednesday, October 29, 2008 5:26:20 PM
"Oh my GOD! YOU ATE ALL MY TWINKIES!!!"
That's probably why she freaked out.

xiquiripat
Male, 18-29, Western US
 2419 Posts
Tuesday, October 28, 2008 7:34:11 PM
classic

Vagrant86
Male, 18-29, Western US
 2566 Posts
Tuesday, October 28, 2008 4:31:55 PM
OWNED

matrixie
Female, 18-29, Europe
 821 Posts
Tuesday, October 28, 2008 3:40:26 AM
omg that slow mo bit is brilliant! lmao

jojoabobo
Female, 18-29, Australia
 281 Posts
Monday, October 27, 2008 11:43:07 PM
wo, thats intense volcom! :S

hahaha, i was watching her fat jiggle :) i cant say much though...


Lionhart2
Male, 40-49, Australia
 8285 Posts
Monday, October 27, 2008 10:44:14 PM
> 11Volcom11
> my sister stabbed me with a butter knife

LOL Volcom got pwnd by his sister. Wouldn't go bragging about it dude


WtfDorkFace
Female, 18-29, Eastern US
 181 Posts
Monday, October 27, 2008 9:46:34 PM
HAHAHAHA the slo-mo was priceless!!!!!!

opiebreath
Female, 18-29, Midwest US
 16061 Posts
Monday, October 27, 2008 9:42:44 PM
Hahaha. Such an immediate switch from utter fear to downright rage.

Lauraly
Female, 18-29, Eastern US
 2300 Posts
Monday, October 27, 2008 9:32:55 PM
Jeeze Volcom.. that's intense.

11Volcom11
Male, 18-29, Canada
 512 Posts
Monday, October 27, 2008 9:06:21 PM
"Just don't ever try that trick if the other person is holding anything that can be used as a weapon."

good call freddy. my sister stabbed me with a butter knife when she was making penut butter toast when i scared her once. i didnt use a mask just jumped out from a corner. was just in the shoulder but i had to go to the hospital to get it pulled out and stiches lol


LleetLlama
Male, 18-29, Western US
 359 Posts
Monday, October 27, 2008 8:52:55 PM
The slomo made me rofl.

freddyferret
Male, 40-49, Midwest US
 11169 Posts
Monday, October 27, 2008 8:14:26 PM
Just don't ever try that trick if the other person is holding anything that can be used as a weapon.

Gomay
Male, 13-17, Western US
 707 Posts
Monday, October 27, 2008 8:00:46 PM
EARTHQUAKE!

Lauraly
Female, 18-29, Eastern US
 2300 Posts
Monday, October 27, 2008 6:14:40 PM
She's far too jumpy. Goodness.

Mitchster
Male, 18-29, Western US
 551 Posts
Monday, October 27, 2008 6:13:47 PM
Meh. It's not really funny when you see it coming.

Sometimes it is, though....


n0n
Male, 18-29, Europe
 342 Posts
Monday, October 27, 2008 6:10:46 PM
she screams too much.

Septemberex
Female, 13-17, Southern US
 653 Posts
Monday, October 27, 2008 5:50:39 PM
ROOOOOOOOAAAAAARRRRRRRRR!!!

gchimmel
Female, 18-29, Eastern US
 595 Posts
Monday, October 27, 2008 5:38:53 PM
they spend too much time at the refrigerator.

deaf_woman
Male, 30-39, Europe
 2719 Posts
Monday, October 27, 2008 5:18:59 PM
just amazing.

whtevr
Female, 40-49, Southern US
 910 Posts
Monday, October 27, 2008 5:08:16 PM
i love it when that happens except when it happens to me

snoopdawgg
Male, 18-29, Asia
 486 Posts
Monday, October 27, 2008 4:23:59 PM
like a bear

emzrok
Female, 13-17, Western US
 1315 Posts
Monday, October 27, 2008 4:17:35 PM
the slow mo was lol-inducing.

wtmac
Male, 30-39, Midwest US
 429 Posts
Monday, October 27, 2008 4:16:05 PM
I love doing that to people. and dogs.. lol

Skyira
Female, 18-29, Midwest US
 1159 Posts
Monday, October 27, 2008 4:03:24 PM
lmao hahahaha

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.