I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Oddee

Extreme Humor

Gorilla Mask

Free Samples

FreeGame Heaven

Funny Stuff

123 Games

Funny Games

Viva La Games

Crazy Games

DailyFreeGames

eBaum Nation

Angelsfire.nl

Funny Videos

Fresh Pics

Friday Fun



Back to Listing

Worst Halloween Costume Ever #14

Hits: 39892 | Rating: (3.2) | Category: Weird | Added by: fancylad
Page: 1 2 3 4 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
BunnyNaku
Female, 18-29, Midwest US
 5245 Posts
Thursday, November 20, 2008 1:10:14 AM
HAHAHAHAHA

trowser snake XD


HelloCheese
Female, 13-17, Europe
 39 Posts
Tuesday, October 28, 2008 4:04:19 AM
hahaa, i would love to see a kid trick/treating in that.

Ivar2112
Male, 18-29, Europe
 271 Posts
Tuesday, October 28, 2008 3:20:49 AM
lol, very clever indeed
wonder what his mamma must think

enelymp
Female, 13-17, Asia
 2 Posts
Sunday, October 26, 2008 4:30:39 AM
haha.. lol.. soo funny.. :))

Vagrant86
Male, 18-29, Western US
 2566 Posts
Saturday, October 25, 2008 6:43:11 PM
hahhaaha

zbonzo
Male, 18-29, Western US
 21 Posts
Friday, October 24, 2008 8:17:16 PM
"Man that flute is creepy."

I agree. It is waaaay creepier than the snake.

Dang internet, it sounds like I'm being sarcastic. :(


xRedheadx3
Female, 13-17, Eastern US
 2051 Posts
Friday, October 24, 2008 6:08:05 PM
i saw this when i went to get a costume with my sister and her husband. he laughed at it, and then shook his head as if to say "what is this world coming to"
XD

KingJulz
Male, 13-17, Eastern US
 44 Posts
Friday, October 24, 2008 6:05:13 PM
wow.
this take "tame your trouser snake" to so many different levels.
Id have to punch some1 if i see then wearing THAT

Gomay
Male, 13-17, Western US
 707 Posts
Friday, October 24, 2008 5:55:49 PM
rofl

xiquiripat
Male, 18-29, Western US
 2419 Posts
Friday, October 24, 2008 5:27:57 PM
Man that flute is creepy.

Dean-j
Male, 13-17, Europe
 40 Posts
Friday, October 24, 2008 3:59:41 PM
Is it really so hard for people in costume to wear shoes?

angrytick
Male, 13-17, Canada
 197 Posts
Friday, October 24, 2008 2:59:29 PM
yeah. I saw this one in the Party Stuff flyer

Danniiii
Female, 13-17, Europe
 27 Posts
Friday, October 24, 2008 2:13:38 PM
Why do people have to assume everything on the internet is photoshopped?!
Its just a costume ffs...a costume that i seriously want. Kaythnks

rigby_321
Female, 18-29, Western US
 445 Posts
Friday, October 24, 2008 1:28:49 PM
not shopped, I work at Halloween adventure and we sell this costume ... snake charmer

yudontn0me
Male, 18-29, Western US
 851 Posts
Friday, October 24, 2008 1:05:07 PM
i think this one falls into the "best halloween costumes ever" category

deathxtra
Male, 13-17, Western US
 2810 Posts
Friday, October 24, 2008 12:20:28 PM
what do you mean "photoshopped"

it doesnt even have to be photoshopped
besides, the snake doesnt even look real
dick.


Philomath
Male, 18-29, Eastern US
 174 Posts
Friday, October 24, 2008 8:54:17 AM
And I was gonna be something lame like Superman or a wizard! How silly of me to overlook the obvious Trouser-snake Charmer!

ReesesPieces
Female, 18-29, Eastern US
 1697 Posts
Friday, October 24, 2008 7:54:13 AM
it doesnt have to be photoshopped -.-
they have a lot of comstumes like this at spencers.

towlierocks
Male, 13-17, Europe
 48 Posts
Friday, October 24, 2008 7:42:15 AM
Photoshopped, but smart at the same time. ***

Khronnus
Male, 18-29, Europe
 622 Posts
Friday, October 24, 2008 6:32:08 AM
How is that not safe for work? Idiot.

zilla7777
Male, 13-17, Australia
 206 Posts
Friday, October 24, 2008 3:57:51 AM
uhh... nsfw?

BoomBox
Male, 13-17, Western US
 1230 Posts
Friday, October 24, 2008 2:44:53 AM
I saw it, and I thought, okay what's so bad about that? Then I scrolled down...

LoofahBoy
Male, 18-29, Western US
 3481 Posts
Friday, October 24, 2008 1:35:09 AM
Man, I wish I could make mine rise like that.

But no, I gotta use Viagra...


gigglygiggle
Male, 18-29, Asia
 225 Posts
Friday, October 24, 2008 12:56:28 AM
My reaction:

Hmm, a genie. Not really the wor-OMG WTF COBRA poo!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!


lemmingboy15
Male, 18-29, Southern US
 642 Posts
Friday, October 24, 2008 12:06:11 AM
hahaha i've seen this at spencer's gifts. hilarious.

Page: 1 2 3 4 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.