I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Gorilla Mask

Extreme Humor

Funny Stuff

Funny Videos

Asylum

Oddee

Chaostrophic

I hate retail

Urlesque

Viva La Games

Free Samples

Pugorama

Crazy Games

123 Games

Angelsfire.nl

Insane Pictures

Friday Fun

Funny Picture

Shi**y Stories

FreeGame Heaven

Funny Games

Funny Junk



Back to Listing

The I-A-B Contest's Rejected Designs

Hits: 14706 | Rating: (2.5) | Category: Community & Lifestyle | Added by: fancylad
Page: 1 2 3 4 5 6 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
Baldie1029
Male, 13-17, Canada
 68 Posts
Monday, May 19, 2008 4:09:59 PM
I liked some of them but there were allot that were just crap and probably submitted for sumtin to do

stonewar
Female, 30-39, Midwest US
 169 Posts
Monday, May 19, 2008 11:10:09 AM
I liked the little tag dudes...that could totally be a comic strip

richoricho
Male, 40-49, Australia
 1043 Posts
Monday, May 19, 2008 3:53:44 AM
First is always last... haa haa

tw11
Male, 18-29, Midwest US
 3 Posts
Sunday, May 18, 2008 7:17:26 PM
hey, i made the microscopic grin one and although i didn't win, it makes me really happy to see that some of you liked it. thanks!!!

Imz
Female, 18-29, Canada
 35 Posts
Sunday, May 18, 2008 5:05:50 PM
I like the Che Guevara and Photoshopped ones.

Piroteknix
Male, 18-29, Midwest US
 362 Posts
Sunday, May 18, 2008 1:19:25 PM
Those all suck, except the Che Guevara and the Egypt one.

LOLcakes
Female, 18-29, Eastern US
 173 Posts
Sunday, May 18, 2008 12:07:36 PM
haha. i like the one with the little IAB faces all over it tho.

domisgood
Male, 18-29, Europe
 5786 Posts
Sunday, May 18, 2008 11:30:27 AM
this is meant to be an OF?
its already dead!

zurgrock
Male, 13-17, Canada
 156 Posts
Sunday, May 18, 2008 9:17:52 AM
why is pumba stabbing somebody?

domisgood
Male, 18-29, Europe
 5786 Posts
Sunday, May 18, 2008 8:48:07 AM
OPEN FORUM WOOOOO!!!111 XD

hey fancylad, any idea how much shipping to england will be?


hehehenerd
Male, 13-17, Southern US
 13943 Posts
Sunday, May 18, 2008 8:38:48 AM
i wish we could do these all haha

dijipo
Male, 13-17, Europe
 240 Posts
Sunday, May 18, 2008 7:34:23 AM
lol "eye am board"

sinfulsisi
Female, 13-17, Southern US
 2034 Posts
Sunday, May 18, 2008 7:05:09 AM
im hugry are you hungry cus i am totally hungry i think ill go make some breakfast you want some break fast? i do what do you want i have cookies but doesnt rly make a good breakfast i dont feel liike making pancakes unless u want pan cakes u want pancakes i want pancakes i dont wanna make them though what about eggs and bacon i dont feel like making eggs and bacon my dad always has eggs and bacon i guess i will go get a cookie :|

sinfulsisi
Female, 13-17, Southern US
 2034 Posts
Sunday, May 18, 2008 7:02:29 AM
yay open forum shall we get started

sinfulsisi
Female, 13-17, Southern US
 2034 Posts
Sunday, May 18, 2008 7:01:06 AM
rofl those were funny >-<

i like the ones with arrows with photoshopped lol


JeanaH
Female, 13-17, Eastern US
 461 Posts
Sunday, May 18, 2008 6:30:10 AM
I did Bored? Visit I-AM-BORED.COM and He's not Batman... Anyhow, my designs sucked some serious platypus butt compared to some of these. I drew most of it on paint myself, so that may have something to do with it. I liked pretty much everything else, tho.

XxZoexX
Female, 13-17, Europe
 42 Posts
Sunday, May 18, 2008 3:27:43 AM
Wow. i loved the 'from this to this in just two clicks' very awesome :D

... besides. my sister may have designed it. :P


bianchi
Female, 18-29, Western US
 613 Posts
Sunday, May 18, 2008 1:23:04 AM
some of those weren't really bad!

SinisterSlug
Male, 18-29, Asia
 183 Posts
Sunday, May 18, 2008 12:54:34 AM
I made the "I AM BOARD" one, i was thinking of making some really great snazzy design, but suddenly succumbed to a fit of extreme laziness. I'm glad i made one person "lol", though. so i guess it was well worth it.

crazymagemia
Female, 18-29, Europe
 365 Posts
Saturday, May 17, 2008 11:42:27 PM
HaHa some of these are great =D

i might just have to DIY a couple :D


blargendarg
Male, 30-39, Eastern US
 380 Posts
Saturday, May 17, 2008 11:05:59 PM
you did good, fancylad. nice job!

mogaly
Male, 18-29, Eastern US
 116 Posts
Saturday, May 17, 2008 11:03:18 PM
Sweet baby jesus! mine made it up there!....man the years of high school flood back but atleast all the greasy teens are miles away so it hurts a little less here's my list of the ones i loved
1. i am bo(red) [i never would of thought of that]
2.both "photoshoped" ones
3. the grin
4.the rules (because we need to let those idiots know where they went wrong)
5. "where first!!!111 comes last" (hilarious!)
6. "it was either this or porn...thanks i-am-bored.....time well wasted =/" (mine)

JazzyPiano
Female, 18-29, Eastern US
 1036 Posts
Saturday, May 17, 2008 10:28:21 PM
Keep in mind, fancylad, that it was finals week for a lot of colleges when the submissions were due. I look back and laugh that I thought mine was witty...when I was half-awake at 2am.

679755
Male, 18-29, Western US
 34 Posts
Saturday, May 17, 2008 9:39:54 PM
soooo which won??

679755
Male, 18-29, Western US
 34 Posts
Saturday, May 17, 2008 9:36:59 PM
i liked most
some sucked balls

Page: 1 2 3 4 5 6 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.