I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Top 10 Great Botched Movie Robberies Gone Wrong

Hits: 8289 | Rating: (2.4) | Category: Entertainment | Added by: eugenius
Jump to: Bottom    Last Post
aBISS
Male, 13-17, Western US
 527 Posts
Monday, June 02, 2008 1:28:50 PM
ooh pulp fiction.

omggilyy
Female, 13-17, Western US
 590 Posts
Wednesday, April 23, 2008 4:26:25 PM
aghh great now i wanna watch pulp fiction
xD

Batmanners
Male, 18-29, Canada
 4012 Posts
Tuesday, April 22, 2008 7:44:34 AM
Haha
Reservoir Dogs is great.
"You're gonna be okay, your gonna be okay, say the god damned fu*king words you're gonna be okayyy!"

And Heat I quote : "Where's the van?"


Maelstrom_x
Male, 18-29, Eastern US
 1886 Posts
Tuesday, April 22, 2008 6:42:25 AM
"I knew reservoir dogs would be here, I just saw the movie like 3 days ago for the first time."

Same scenario for me, except I saw Heat this last weekend. Great movie.


cmanatlan
Male, 13-17, Western US
 610 Posts
Monday, April 21, 2008 10:07:53 PM
I knew reservoir dogs would be here, I just saw the movie like 3 days ago for the first time.

nvrslep303
Male, 18-29, Midwest US
 97 Posts
Monday, April 21, 2008 8:13:13 PM
LMFAO @ the Two Hands one

Ashwindow
Female, 18-29, Southern US
 5734 Posts
Monday, April 21, 2008 6:49:46 PM
Val Kilmer...MMMMM yeah..very sexy....

Oh wait this isnt The Sexiest Celebrity List.


addler
Male, 13-17, Midwest US
 782 Posts
Monday, April 21, 2008 5:25:35 PM
cool list. These are great time wasters so i cant say i really mind them.

I love that inside man is on there, not realy a botched robbery but so awesome regardless


ANCB
Male, 18-29, Midwest US
 177 Posts
Monday, April 21, 2008 5:25:12 PM
If a botched robbery goes wrong, is it a success?

Nightshifter
Male, 18-29, Canada
 704 Posts
Monday, April 21, 2008 5:12:08 PM

I hate sounding like a hater... but I'm kinda getting sick of all these 'lists' myself.

Few of them are truly 'the best', but are actually 'my personal favorites' compiled by the maker of said list.


piggypoo
Male, 18-29, Western US
 13 Posts
Monday, April 21, 2008 5:06:31 PM
lololololol

xskullkidx
Male, 13-17, Europe
 277 Posts
Monday, April 21, 2008 5:05:35 PM
hah bad guys are usually awesome but times like these, they suck.

NotjonGreco
Male, 18-29, Eastern US
 348 Posts
Monday, April 21, 2008 5:05:25 PM
Nice! Snatch FTW...should have been higher on the list.

eugenius
Male, 30-39, Western US
 75 Posts
Monday, April 21, 2008 3:59:36 PM
Link: Top 10 Great Botched Movie Robberies Gone Wrong [Rate Link] - There's nothing better than seeing the bad guy's best laid plans unravel in the movies. Check out these epic failures.


You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.