I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Extreme Humor

Gorilla Mask

Funny Games

123 Games

Crazy Games

Funny Stuff

Fresh Pics

Free Samples

Not Healthy

Oddee

Funny Videos

Chaostrophic

Comics Alliance

Viva La Games

CityRag

Crazy News

Lastminute Auct

All Trivia Game

FreeGame Heaven

Caykeyfi Games

Hot Games

Funny Videos

Wow Funny Jokes



Back to Listing

Video Game Pitch Meeting, 1979

Hits: 10018 | Rating: (2.9) | Category: Funny | Added by: fancylad
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
eleutherarch
Female, 13-17, Europe
 1005 Posts
Friday, March 14, 2008 9:43:28 AM
Looks fun.

bionicRod
Male, 30-39, Midwest US
 1105 Posts
Friday, March 14, 2008 5:11:30 AM
Loved it, instant classic. New favorite!

Neon_Fedora
Female, 13-17, Midwest US
 687 Posts
Friday, March 14, 2008 12:07:08 AM
After all this time, we find that Pac Man was just a metaphor for the munchies...

soccergirl89
Female, 18-29, Midwest US
 49 Posts
Thursday, March 13, 2008 7:09:57 PM
"hmm.. idk.."
"and FRUIT!"
"YES!!"
haha, pretty funny.

ak4775
Male, 30-39, Southern US
 369 Posts
Thursday, March 13, 2008 5:42:33 PM
Pretty funny and probably not to far from being accurate.

Woot45
Female, 13-17, Western US
 2284 Posts
Thursday, March 13, 2008 5:37:27 PM
Hahah "A giant yellow circle! That f*cking eats everything!"

bmanthe2
Male, 13-17, Western US
 390 Posts
Thursday, March 13, 2008 5:18:06 PM
"No... You ARE the frog"
"WOOOOAAAAAHHHHH YOU JUST BLEW MY MIND BRO!!!"

primetimekin
Male, 18-29, Southern US
 8111 Posts
Thursday, March 13, 2008 4:37:00 PM
lol Joust

Red5TheFinn
Male, 13-17, Canada
 1625 Posts
Thursday, March 13, 2008 4:05:37 PM
WHERE THE drat IS DUNGEON MAN!

bochamockado
Male, 18-29, Eastern US
 641 Posts
Thursday, March 13, 2008 3:47:43 PM
Loved the guitar hero bash.

Camira
Male, 18-29, Australia
 801 Posts
Thursday, March 13, 2008 3:38:34 PM
pretty good pretty good pretty neat pretty neat.
"Everyone eats fruit!"

TGPZarquon
Male, 30-39, Eastern US
 169 Posts
Thursday, March 13, 2008 3:13:47 PM
A lot of the free games we play here and elsewhere on line easily could have been arcade or at least console games in the 70s & 80s.

Brian 61316
Male, 18-29, Eastern US
 744 Posts
Thursday, March 13, 2008 2:32:00 PM
ROFL! When the guy starts saying galaga kus he OD LOL!!!! and the bubble bobble part hehe. but i didnt get ALL maybe im too ignorant or something can someone post a guide? pleeease

tisk
Male, 30-39, Western US
 224 Posts
Thursday, March 13, 2008 2:12:22 PM
No. No it shouldn't have.

BlankTom
Male, 30-39, Eastern US
 6560 Posts
Thursday, March 13, 2008 1:57:41 PM
shouldn't this have taken place in japan?

Discomonkey
Male, 13-17, Europe
 1385 Posts
Thursday, March 13, 2008 12:59:47 PM
heheh, but marios a plumber.....carpenter?....definitly not a janitor/cleaner

Rainbow_Haze
Female, 18-29, Southern US
 43 Posts
Thursday, March 13, 2008 12:44:50 PM
ha ha...i'm know there is some truth to that!

MitchelHunt
Male, 13-17, Western US
 186 Posts
Thursday, March 13, 2008 12:34:25 PM
ROFL

jmann900
Male, 13-17, Eastern US
 42 Posts
Thursday, March 13, 2008 12:32:20 PM
That's probably true. Definitely probably true.

SmooveO
Male, 18-29, Western US
 5 Posts
Thursday, March 13, 2008 12:23:26 PM
Well done, well acted, and I like the old school look and feel.

Nidonemo
Male, 18-29, Western US
 9216 Posts
Thursday, March 13, 2008 11:38:35 AM
The ending was sweet. :)

BikerTeen
Male, 13-17, Southern US
 4280 Posts
Thursday, March 13, 2008 11:36:41 AM
not bad i guess

catlikegrace
Female, 18-29, Western US
 512 Posts
Thursday, March 13, 2008 11:33:26 AM
Haha! I always wondered where they got some of those crazy ideas..

LoofahBoy
Male, 18-29, Western US
 3481 Posts
Thursday, March 13, 2008 11:33:11 AM
"Leisure suits and group sex at my place at 10."

My new favorite quote.


tisk
Male, 30-39, Western US
 224 Posts
Thursday, March 13, 2008 11:31:10 AM
lol that was pretty funny actually. Cracked.com is gold tho

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.