I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Weird Masked Beings

Hits: 27096 | Rating: (2.3) | Category: Weird | Added by: fancylad
Page: 1 2 3 4 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
Thepwnsher
Male, 13-17, Western US
 284 Posts
Wednesday, January 07, 2009 4:10:37 PM
....WTF!?!?!?

Braininajar
Male, 13-17, Midwest US
 18 Posts
Sunday, January 06, 2008 7:58:07 PM
If I had a dime for every time that this happened to me, I'd pay the the things to go away.

krizznitz
Male, 13-17, Western US
 152 Posts
Thursday, January 03, 2008 3:56:40 PM
i WTF'd.

xxminglexx
Female, 18-29, Midwest US
 761 Posts
Monday, December 31, 2007 10:23:48 PM
Yay! It's the Potter Puppet Pals life size!

Argh, I'm always four or five days too late for my awesome jokes. They need to be on the first page.


artfulartist
Female, 18-29, Asia
 184 Posts
Thursday, December 27, 2007 11:22:41 PM
hmmm i think it's some sorta rehab thingy or something.. like this man is obsessed with having soup with a big spoon and masked ppl can only stop him.. O_O

anyways, this video's just wrong :P


Eichenkatze
Male, 18-29, Western US
 781 Posts
Monday, December 24, 2007 12:46:36 AM
Lol.. im putting my vote to Hardcore alien abduction porn fetish.

drworm1125
Male, 18-29, Eastern US
 4 Posts
Sunday, December 23, 2007 7:55:34 PM
Isn't it obvious?

His spoon is too big.


d_khan
Male, 18-29, Western US
 3 Posts
Sunday, December 23, 2007 3:48:08 PM
That makes me feel icky.

Appearantly, that's not the only victim:
http://www.rayrayworld.com/rayrayporn.htm


KuzEyeSedSoe
Male, 13-17, Midwest US
 90 Posts
Sunday, December 23, 2007 12:57:40 AM
That weird lookin' fellow looks a lot like this other weird lookin' fellow in this random music video by the band Stolen Babies. Just go find them on MySpace or Youtube. I think the song is called "The World is a Ploy" or at least it's a part thats sung a lot.

BigWaFuu
Male, 18-29, Western US
 1165 Posts
Saturday, December 22, 2007 11:04:59 PM
Lol wtf

wyrwich
Male, 18-29, Australia
 92 Posts
Saturday, December 22, 2007 10:52:43 PM
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm...

Doodally
Female, 18-29, Southern US
 326 Posts
Saturday, December 22, 2007 5:02:02 PM
well, it gave me quite the boner.

TrixieBlue
Female, 40-49, Western US
 1063 Posts
Saturday, December 22, 2007 4:27:17 PM
HUH?

chrisi1707
Female, 18-29, Europe
 107 Posts
Saturday, December 22, 2007 1:56:06 PM
how stupid...

freddyferret
Male, 40-49, Midwest US
 11686 Posts
Saturday, December 22, 2007 1:06:36 PM
f*ck??

freddyferret
Male, 40-49, Midwest US
 11686 Posts
Saturday, December 22, 2007 1:06:26 PM
the

freddyferret
Male, 40-49, Midwest US
 11686 Posts
Saturday, December 22, 2007 1:06:20 PM
what

anGiE_O_o
Female, 13-17, Europe
 495 Posts
Saturday, December 22, 2007 12:25:26 PM
i think some friends of him dressed up like those rayray because the soup eating guy is afraid of them since his childhood and thats why hes all weird slurrping
and laughing cuz their his friends?


i dont knnow


Vogt
Male, 13-17, Eastern US
 285 Posts
Saturday, December 22, 2007 10:19:29 AM
Freaky.

CmdrBittles
Female, 18-29, Canada
 1182 Posts
Saturday, December 22, 2007 9:56:25 AM
Wtf. O_o

beniscool1
Male, 13-17, Midwest US
 86 Posts
Saturday, December 22, 2007 7:53:18 AM
wadda fuuuuuuuuuuuuuck!!!!!!!! no comment

RecycleElf
Male, 18-29, Europe
 3632 Posts
Saturday, December 22, 2007 7:39:00 AM
i think i see the more poethic side of this, but i dont know how to explain in english :S

GloryTo
Female, 18-29, Australia
 84 Posts
Saturday, December 22, 2007 5:54:08 AM
That was cool.

ninjacache
Male, 18-29, Midwest US
 219 Posts
Saturday, December 22, 2007 5:31:32 AM
STILL BORED!!! When are the Admins going to wake up and stop posting their friends CRAP and put something on this site that is entertaining.

maples
Male, 13-17, Asia
 1219 Posts
Saturday, December 22, 2007 1:57:57 AM
I spent more time reading all the comments than examining any other links, so I guess it did help my boredom for longer than usual. But seriously I agree, wtf.

Page: 1 2 3 4 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.