I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

C-SPAN Prank Call Compilation

Hits: 25450 | Rating: (3.3) | Category: Funny | Added by: Swords
Page: 1 2 3    Jump to: Bottom    Last Post
Hellven
Female, 18-29, Western US
 304 Posts
Friday, November 09, 2007 4:10:51 AM
Lol! That was great. :'D

llamaseacow
Male, 13-17, Australia
 574 Posts
Friday, November 09, 2007 3:34:32 AM
hahahahahaha that was funny

thisidrocks
Male, 13-17, Western US
 164 Posts
Friday, November 09, 2007 3:30:20 AM
BAHAHAHAHAHAHA

"Am I on the air?"

"Yup."

"F**k."

*click*


youturnmeon
Female, 70 & Over, Australia
 324 Posts
Friday, November 09, 2007 3:28:23 AM
LOL "they are gonna go crazy in the year two o o four"

Skythe
Male, 18-29, Western US
 945 Posts
Friday, November 09, 2007 3:28:12 AM
I changed my mind after watching it a few more times the Pakistan one was the best. You could see the host thinking it was a prank call, but not sure what to do. Then the guy just lays it on him with "Do you think howard stern has a small penis?"

salem33466
Male, 18-29, Southern US
 155 Posts
Friday, November 09, 2007 3:10:52 AM
What the hell is C-Span?

and lol at the first one and the viginity one those were so effing funny


Itsdude56
Male, 13-17, Asia
 901 Posts
Friday, November 09, 2007 2:59:24 AM
lolol pwned

sir-cheese
Male, 13-17, Europe
 762 Posts
Friday, November 09, 2007 2:54:16 AM
that was amazing, prank callers should phone up everyline so when they go onto another caller its just another prank call

Berserk505
Male, 18-29, Southern US
 422 Posts
Friday, November 09, 2007 2:50:38 AM
i really said a s s holes instead of non-nice

Berserk505
Male, 18-29, Southern US
 422 Posts
Friday, November 09, 2007 2:50:16 AM
no wonder politicians are non-nice individuals because of pranksters, or is it the other way around?

llama4114
Female, 18-29, Midwest US
 88 Posts
Friday, November 09, 2007 2:48:37 AM
MY GOD THAT JUST MADE MY DAY-

full_of_rage
Female, 13-17, Western US
 302 Posts
Friday, November 09, 2007 2:46:52 AM
Gotta love prank calls!

"FU*K"

Hahaha!


fodarexiii
Male, 18-29, Western US
 619 Posts
Friday, November 09, 2007 2:46:45 AM
"Am I on the air?... f*ck!"

and

"My name is Ballsack Teabaghot..."

Were the best lines, hahaha.


IhartSqwerls
Male, 18-29, Midwest US
 327 Posts
Friday, November 09, 2007 2:46:21 AM
Props to the same guy who had about 5 of those calls under his belt, and the fact that they kept letting him on

AKappy
Male, 18-29, Western US
 2607 Posts
Friday, November 09, 2007 2:44:02 AM
I feel the penile enhancement guy's pain... I mean, the credit card thing.

>_>
<_<

Anyway, the guy who just said nothing but the F word was the best.


Skythe
Male, 18-29, Western US
 945 Posts
Friday, November 09, 2007 2:43:47 AM
Lol @ the when did you lose your virginity call.

kirby218
Male, 18-29, Midwest US
 357 Posts
Friday, November 09, 2007 2:43:03 AM
Not like anyone watches C-SPAN anyway...

Swords
Male, 18-29, Western US
 33 Posts
Thursday, November 08, 2007 9:39:43 PM
Link: C-SPAN Prank Call Compilation [Rate Link] - C-SPAN gets owned over and over and over in this NSFW compilation.

Page: 1 2

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.