I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Action Figures Hunting

Hits: 23496 | Rating: (3.0) | Category: Funny | Added by: Snoogans
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
xskullkidx
Male, 13-17, Europe
 277 Posts
Tuesday, October 16, 2007 9:08:56 PM
hahah first page is all written by guys, and one girl who isnt squeemish! :D

no offence.. im just stating the facts..
hilarious pic


HailSeitan
Male, 18-29, Eastern US
 41 Posts
Tuesday, October 02, 2007 10:59:24 PM
even action figures cant get it up with out a gun nowadays.

Rufifi
Male, 13-17, Midwest US
 498 Posts
Tuesday, October 02, 2007 7:16:14 PM
"Any retard could have thought of that and the whole page is like my GOD what genious thought to do that."

exactly what i was thinking


dogfeet
Male, 30-39, Canada
 149 Posts
Tuesday, October 02, 2007 12:20:47 AM
Ahh, the humble squirrel. Nature's little speed bump.

SilentxEm
Female, 13-17, Midwest US
 3285 Posts
Monday, October 01, 2007 8:55:55 PM
I've seen a lot of dead squirrels in the road lately.
Just thought I'd let you all know.

Grossen
Male, 18-29, Eastern US
 453 Posts
Monday, October 01, 2007 8:43:03 PM
Yeah, buddy! G.I. Joe, fighting giant mutated COBRA squirrels...for America!!

insanepirate
Female, 18-29, Eastern US
 390 Posts
Monday, October 01, 2007 7:28:25 PM
Kinda funny. =P

Charizzo
Male, 18-29, Midwest US
 1704 Posts
Monday, October 01, 2007 6:53:14 PM
The squirrels at my girlfriend's house throw nuts at her dogs. It's an lol moment.

Lost_In_Time
Male, 18-29, Western US
 319 Posts
Monday, October 01, 2007 6:24:15 PM
We eatin' good tonight, boys! YEEEEEEHAA!

LadyAlathia
Female, 18-29, Eastern US
 149 Posts
Monday, October 01, 2007 5:37:43 PM
That was graphic?

I was expecting blood.

Funny though. Reminds me of the green army man wars I used to set up in ant mounds and blow the hell out of them with ladyfingers and cherry bombs. Fireworks FTW.


omgitssam
Male, 13-17, Eastern US
 384 Posts
Monday, October 01, 2007 5:16:27 PM
nice job spotting a squirrel i guess

hunneybear
Male, 13-17, Eastern US
 403 Posts
Monday, October 01, 2007 5:02:26 PM
lol freakin awesome

LazyMe484
Male, 18-29, Canada
 10503 Posts
Monday, October 01, 2007 4:51:38 PM
^ lol ^

KitsumiMaru
Male, 18-29, Europe
 34 Posts
Monday, October 01, 2007 4:35:25 PM
heh, in the UK if you catch a grey squirrel you have to kill it by law

violingirl77
Female, 13-17, Eastern US
 7145 Posts
Monday, October 01, 2007 4:06:50 PM
How is that graphic? There isn't even blood.

TheGrag
Male, 13-17, Eastern US
 1548 Posts
Monday, October 01, 2007 3:57:24 PM
dead squirrels :D

caboose117
Male, 13-17, Eastern US
 1201 Posts
Monday, October 01, 2007 3:22:03 PM
declan, if it's so clever, how come no1 thought of it b4... you're the only one who thinks that way

cargasm
Male, 18-29, Eastern US
 339 Posts
Monday, October 01, 2007 2:39:10 PM
declan ur just jelious u couldnt think of it.. i hate squirrels they are anoying

robock
Male, 18-29, Canada
 320 Posts
Monday, October 01, 2007 2:19:44 PM
lol, my best lol of the day.

rook187
Male, 30-39, Midwest US
 211 Posts
Monday, October 01, 2007 10:08:16 AM
BEST. PIC. EVAH!

Declan191919
Male, 13-17, Australia
 1529 Posts
Monday, October 01, 2007 9:20:47 AM
Any retard could have thought of that and the whole page is like my GOD what genious thought to do that.

Declan191919
Male, 13-17, Australia
 1529 Posts
Monday, October 01, 2007 9:19:50 AM
See I dont see how thats clever

philippic
Male, 18-29, Europe
 1704 Posts
Monday, October 01, 2007 8:36:25 AM
haha that is a nice idea..
kinda needs summit else tho??

Big_Gay_Nob
Male, 50-59, Australia
 670 Posts
Monday, October 01, 2007 8:09:59 AM
posed by actors

and a stunt squirrel


Lilynia
Female, 13-17, Europe
 61 Posts
Monday, October 01, 2007 7:49:36 AM
I love squirrels. They're fantastic (and cute...and evil). But I did find this very funny. Bravo.

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.