I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Celebrity Yearbook Photos

Hits: 161337 | Rating: (3.4) | Category: Misc. | Added by: Snoogans
Page: 1 2 3 4 5 6 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
MetalicDemon
Male, 18-29, Europe
 1712 Posts
Monday, November 16, 2009 2:39:34 AM
this is so funny

Kayteaface
Female, 13-17, Europe
 134 Posts
Thursday, June 18, 2009 10:57:16 AM
I hate to say it, but a young Jack Nicholson is kinda hot xD

Duskoe
Male, 18-29, Midwest US
 12 Posts
Wednesday, April 29, 2009 1:57:41 AM
Hah... haha, George Clooney! XD

3justme3
Female, 18-29, Western US
 1373 Posts
Friday, April 03, 2009 9:12:07 PM
Clint Eastwoods hair is amazing! lol Bon jovi's expression.

macjanette
Female, 13-17, Western US
 137 Posts
Sunday, June 22, 2008 4:47:03 PM
garry shandling looks like this kid in my class XD

artfulartist
Female, 18-29, Asia
 184 Posts
Thursday, December 27, 2007 10:23:12 PM
jessica biel was and is HOT! lol i am a girl but c'mon, look at her!

Sandy312
Female, 18-29, Australia
 159 Posts
Thursday, September 13, 2007 10:14:21 PM
Some of those were pretty funny

ballin462
Male, 13-17, Midwest US
 62 Posts
Sunday, September 09, 2007 4:14:14 PM
george clooney looks like sanjaya

diamond93
Male, 70 & Over, S. America
 65 Posts
Friday, August 31, 2007 9:24:47 PM
o my god nuh uh dang theyve chaaaannnnged

soro
Male, 13-17, Eastern US
 700 Posts
Friday, August 31, 2007 4:48:04 PM
George Clooney! Woot!

(No homo, he's just my role model)


heartinacage
Male, 13-17, Eastern US
 18 Posts
Wednesday, August 29, 2007 9:36:45 PM
Daniel Radcliff? Really?

Lyannovitch
Female, 18-29, Europe
 263 Posts
Wednesday, August 29, 2007 4:44:49 PM
Cantyareadmr, That's exactly what I thought! He does look like Britney Spears!...:O

mulan182
Female, 18-29, Midwest US
 314 Posts
Tuesday, August 28, 2007 3:39:01 PM
jack black lookd skinny as hell and snoop lookd like the perfect cookie-cutter child. hilariousness

mulan182
Female, 18-29, Midwest US
 314 Posts
Tuesday, August 28, 2007 3:32:55 PM
"Dylans pic says Robert Zimmerman........."


......u serious?


pikkutiikeri
Female, 18-29, Europe
 68 Posts
Monday, August 27, 2007 1:26:17 PM
I was suprised about Chris Daughtry, he looked so un-hot! Some could have been left out on account of awful quality.

SiriusLives
Female, 18-29, Eastern US
 467 Posts
Monday, August 27, 2007 1:25:25 AM
I doubted Chris Daughtry for a second, but then I put my thumb over where the hair was.

gabcab
Male, 13-17, Eastern US
 657 Posts
Sunday, August 26, 2007 9:49:47 PM
Lol Brad Pitt looked kinda weird

Gunit1
Female, 13-17, Eastern US
 849 Posts
Sunday, August 26, 2007 8:30:07 PM
THAT IS ONE UGLY LITTLE PARIS!!! EWWW!!!! And a LOT of plastic surgury

Bekll
Female, 18-29, Southern US
 1976 Posts
Sunday, August 26, 2007 7:27:11 PM
Wow... Avril looks so average and innocent. O.O

Wierdo484
Female, 13-17, Midwest US
 97 Posts
Sunday, August 26, 2007 7:10:20 PM
The pictures of Marilyn Manson crack me up. I never would've guessed it was him based upon all the makeup he wears nowadays.

gchimmel
Female, 18-29, Eastern US
 595 Posts
Sunday, August 26, 2007 2:55:30 PM
No Johnny Depp?

cookii
Female, 18-29, Europe
 1326 Posts
Sunday, August 26, 2007 2:40:36 PM
tom cruise looks like that thing from the goonies, avril was a geek, and eminem is just scary

Mininess
Female, 18-29, Europe
 16 Posts
Sunday, August 26, 2007 2:28:31 PM
marilin mansonlooked so sweet! daniel radclifes photo was kinda pointless, its like stupidly recent, they could have put one of him when he was younger or something. meatloaf and jack black look exactly the same haha

Omi
Male, 18-29, Europe
 159 Posts
Sunday, August 26, 2007 1:12:29 PM
So.....much....plastic.....surgery!

basically
Female, 13-17, Midwest US
 80 Posts
Sunday, August 26, 2007 12:08:12 PM
JON STEWART IS HOT! omggg

Page: 1 2 3 4 5 6 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.