I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Lego Disco

Hits: 19265 | Rating: (2.5) | Category: Weird | Added by: buddy
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
super_bored_
Female, 13-17, Midwest US
 8 Posts
Monday, August 21, 2006 5:09:37 PM
those people had alot of time on their hands!
it was kind of cool though.

infearno
Male, 70 & Over, Europe
 562 Posts
Monday, July 31, 2006 6:13:48 PM
"that wasnt a disco, that was like, a rave or something."

Mate that was techno


elyse_42
Female, 18-29, Canada
 349 Posts
Monday, June 26, 2006 3:19:27 PM
borrrinnggg

automaticgrl
Female, 13-17, Western US
 119 Posts
Wednesday, June 14, 2006 10:44:46 PM
hmmph, cool song.

angelicamber
Female, 18-29, Southern US
 2226 Posts
Friday, June 02, 2006 4:14:16 PM
Go Leggos Go Leggos go!

scott-13
Male, 13-17, Europe
 1054 Posts
Wednesday, May 31, 2006 6:11:32 AM
this probably took 10 ahous to make

lolakitty72
Female, 30-39, Eastern US
 2500 Posts
Wednesday, May 31, 2006 1:45:26 AM
For all the folk correcting each other on the correct plural of lego bricks/legos....WHO BLOODY WELL CARES!!!!!!!
I've been calling the damn things legos for 33 yrs...and I'm not about to change now.

mysticrose
Female, 40-49, Canada
 397 Posts
Tuesday, May 30, 2006 11:52:48 PM
it was really cool.. well done too.. Get down !!!!! liked the music too.. I LOVE Techno !!! ROCK ON !!!!

rrooaann
Male, 13-17, Canada
 56 Posts
Tuesday, May 30, 2006 11:36:06 PM
that wasnt a disco, that was like, a rave or something.

Yoeri
Male, 18-29, Europe
 378 Posts
Tuesday, May 30, 2006 10:20:28 PM
Stupid Belgiums all the time...

itwas pretty sweet though.


calgarycat
Female, 18-29, Canada
 28 Posts
Tuesday, May 30, 2006 8:14:32 PM
okay, i couldn't stop giggling when the first girl starting breaking it down. I just thought it was soo funny that her legs were going with the music perfectly. I dunno what it was! lol.. Very good though. I wanna go play with LegoS!!!!! oupps sorry thats LEGO for those of you who are picky! :p lol jk

MaruDashi
Female, 18-29, Eastern US
 239 Posts
Tuesday, May 30, 2006 6:45:49 PM
wow...someone was reeeeeaaaallly bored when they made this

NiGHTS13
Female, 13-17, Southern US
 205 Posts
Tuesday, May 30, 2006 6:29:03 PM
Its funny to see legos dance like that!

GrereX1
Male, 13-17, Canada
 1022 Posts
Tuesday, May 30, 2006 6:07:42 PM
OkAY!!!,...

AFTERSHOCK
Male, 18-29, Western US
 2480 Posts
Tuesday, May 30, 2006 4:35:20 PM
LOL PRETTY COOL!!!

xXkimXx
Female, 18-29, Europe
 416 Posts
Tuesday, May 30, 2006 4:34:37 PM
Loved it. Sorta thing I do when im bored!

xcchick51
Female, 18-29, Eastern US
 130 Posts
Tuesday, May 30, 2006 3:33:46 PM
i thought this was kind of cool. lego people are sweet.

unbelievable
Male, 18-29, Eastern US
 1165 Posts
Tuesday, May 30, 2006 3:14:32 PM
what the hell was that?

moojuiceman
Male, 18-29, Europe
 936 Posts
Tuesday, May 30, 2006 3:02:12 PM
somepeople have a lot of free time and lego
sorta thing i'd do on a boring saturday

Maksie99
Male, 18-29, Europe
 701 Posts
Tuesday, May 30, 2006 1:37:08 PM
Belgian people are weerd...good movie tho

Spaminator
Male, 18-29, Southern US
 92 Posts
Tuesday, May 30, 2006 1:34:35 PM
hahaha, someone had too much time on their hands

thecranberry
Male, 18-29, Eastern US
 728 Posts
Tuesday, May 30, 2006 1:33:29 PM
that was pimptazmic, pardon my idiot. i love techno.

ddr_coke21
Male, 13-17, Eastern US
 409 Posts
Tuesday, May 30, 2006 12:43:07 PM
that wasnt disco!
TECHNO is wut that is..
and i love it.

himmm
Male, 70 & Over, Eastern US
 191 Posts
Tuesday, May 30, 2006 11:28:17 AM
ummmmm. that was kind of weird. never again post something like this

jerm
Male, 18-29, Europe
 16 Posts
Tuesday, May 30, 2006 11:21:00 AM
the dance style used is "jumping" or "skiing", it's very popular in belgium, were the movie was made

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.