I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Classic Levi's Commercial

Hits: 11533 | Rating: (2.6) | Category: Entertainment | Added by: buddy
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
redskyblack2
Female, 18-29, Eastern US
 200 Posts
Wednesday, May 02, 2007 10:17:49 PM
i like that song.

tehcyberfish
Female, 13-17, Midwest US
 21 Posts
Sunday, February 12, 2006 7:54:00 PM
that was stupid

Weasel_Queen
Female, 13-17, Western US
 102 Posts
Sunday, February 05, 2006 4:16:42 AM
Leheeheeheeheevi's!

acidex3
Male, 13-17, Eastern US
 133 Posts
Sunday, February 05, 2006 12:38:16 AM
WTF! my brother said thats exactly how his day is when he gets high! umm... without the super tight Levi's

SmagBoy1
Male, 40-49, Southern US
 4182 Posts
Saturday, February 04, 2006 8:03:25 AM
I remember it, too, and it wasn't that it was cool or not cool--are all ads today vehicles for coolness?

I will admit that when it came out, I was far too young to catch the (seemingly obvious, now) nod to the Harold and Maude thing going on! Then again, I used to watch game shows and never thought twice about Charles Nelson Riley, either.


ApathyAlways
Female, 13-17, Eastern US
 479 Posts
Saturday, February 04, 2006 12:41:02 AM
It wasn't lame.
I thought it was fun.

JosephineHMS
Female, 13-17, Canada
 571 Posts
Friday, February 03, 2006 8:27:05 AM
wow.....I found that quite educational.
I really hope my dad didn't wear those when he was kid. Though he did wear vinyl pants.....ugh.

AlGore
Male, 18-29, Western US
 17 Posts
Friday, February 03, 2006 12:47:51 AM
I agree. Al Gore is full of crap.

reb0rn4never
Male, 18-29, Eastern US
 653 Posts
Friday, February 03, 2006 12:45:06 AM
--AlGore is full of crap... lame this lame that.. the internet was my idea... blah blah... go away, or stop making an ass out of yourself.

for_serious?
Female, 13-17, Eastern US
 1462 Posts
Thursday, February 02, 2006 10:08:37 PM
Commericals are crap. But then again, so is most TV. And movies. Damn, this is getting depressing.

thecranberry
Male, 18-29, Eastern US
 728 Posts
Thursday, February 02, 2006 9:25:16 PM
no really. buddy was kidding. *you stupid son of a bitch* you should probobly remove the stick from your ass.

AVDPhoenix
Male, 30-39, Europe
 1527 Posts
Thursday, February 02, 2006 9:15:41 PM
Horrible!

LKJSlain
Female, 18-29, Western US
 649 Posts
Thursday, February 02, 2006 8:35:49 PM
That GRANDMA IS GONNA GO MOLEST HIM!!! jk...

dookiestix
Male, 40-49, Western US
 31 Posts
Thursday, February 02, 2006 7:48:29 PM
That commercial was actuall produced by my father, Art Twain, back in the late 60's. The singer is Bill Collins, and back then, technology was nothing like it is today. Expect a comment from him as well as he registers with this site. And Trebian, I think you know exactly what you're talking about, despite your young age. Commercials today ARE pure crap, and part of the reason why I don't watch television much at all.

Manicstoive
Male, 18-29, Europe
 910 Posts
Thursday, February 02, 2006 7:28:05 PM
I'm gussing this is a USA only thing, cos I've never seen or heard of it. For the UK peeps, does anyone remember the early 90s Levi ad with the Babylon Zoo song? That was Fan-Frickin-Tastic!!!

diddleysquat
Male, 30-39, Eastern US
 207 Posts
Thursday, February 02, 2006 7:22:45 PM
Ree-hee-hee-hee-hee-diculous!

AlGore
Male, 18-29, Western US
 17 Posts
Thursday, February 02, 2006 6:45:43 PM
"So the phrase "So lame, it's cool" bothers you somehow? B-|"

Yes, it does bother me. If it's so lame, it's just lame, not cool. That phrase is the exact thinking of many emo people I know. They seem to think that if something is pure crap, that it somehow magically equals cool, but it doesn't. It's just pure crap.


DeeBack008
Male, 13-17, Eastern US
 214 Posts
Thursday, February 02, 2006 6:40:03 PM
wtf kind of gay commercial was that. Its scary to think that that used to be kewl at one time.

mcgrathk1
Male, 40-49, Eastern US
 167 Posts
Thursday, February 02, 2006 4:17:33 PM
I'm right there with Lolakitty...That commercial goes waaaayyyy back. Talk about taking you back...sheesh! Next we need the Wyler's drink mix commercials.

trebian
Male, 18-29, Europe
 317 Posts
Thursday, February 02, 2006 3:55:33 PM
Wow, that commercial was great. I wonder why they stopped making good ol' quality commercials like this one and replaced them with pure crappiness.
Btw, I'm too young to know what I'm talking about...

guardateciel
Female, 18-29, Eastern US
 749 Posts
Thursday, February 02, 2006 3:28:38 PM
that was scary

supersassyk8
Female, 18-29, Europe
 403 Posts
Thursday, February 02, 2006 3:17:58 PM
yeah i'm pleased for the kid - he scored in his "lee-he-he-he-levis haww hawww"
nice one.

mollena69
Female, 30-39, Western US
 28 Posts
Thursday, February 02, 2006 2:02:57 PM
I too remember that commercial. Kid gets up, puts on jeans, has superhuman powers, and picks up Granny. I am awed by the whole "Harold and Maude" homage.

slinky0
Female, 30-39, Canada
 11782 Posts
Thursday, February 02, 2006 1:59:14 PM
On 2/2/2006 2:52:34 AM AlGore wrote: The phrase "So lame, it's cool." makes me think that you're one of the people in one of these pictures in the Hall of Douchebags.

You are a fecking tard.


bmxDude
Male, 13-17, Europe
 659 Posts
Thursday, February 02, 2006 1:46:58 PM
i think that kid got lucky with that old woman, he has such good taste in clothes, especially the colour of jeans, that i would fu<k him anyday if i were a granny... just kidding btw

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.