I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

A League of Their Own

Hits: 100469 | Rating: (3.1) | Category: Entertainment | Added by: buddy
Page: 1 2 3 46 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
garnye
Male, 13-17, Western US
 200 Posts
Wednesday, October 19, 2005 1:17:51 PM
wow.....God damn she needs help

manorrd
Male, 30-39, Europe
 3000 Posts
Wednesday, October 19, 2005 12:53:36 PM
Does anyone know what she was saying near the start after her first comment?

I sounded like "She was hamperinnayee dawg sahded stuff"

Help!


Koriander
Female, 18-29, Midwest US
 20 Posts
Wednesday, October 19, 2005 12:23:05 PM
scary, woulnd't like to meet this lady in a dark alley in the middle of the night. Just look at how her eyes buldge out of where they are supposed to be... scary...

NyQ
Male, 18-29, Midwest US
 374 Posts
Wednesday, October 19, 2005 12:02:53 PM
i think i saw that this will be aired sometime soon...i dont know what network carries trading spouses

RckJmesBjtch
Male, 18-29, Midwest US
 454 Posts
Wednesday, October 19, 2005 11:53:24 AM
not pushing, just ripping!

Mistjif68
Female, 18-29, Eastern US
 2 Posts
Wednesday, October 19, 2005 11:50:42 AM
Overkill, That lady's pushing the envelope to far?

RckJmesBjtch
Male, 18-29, Midwest US
 454 Posts
Wednesday, October 19, 2005 11:48:00 AM
wtf? she's liable to burn their house down! "Fire shall cleanse the taint that has been sent down upon my house, Jesus, destroy the devil withing the confines of those unholy walls!"

LMAO!



Spazmoto
Male, 18-29, Midwest US
 202 Posts
Wednesday, October 19, 2005 11:47:20 AM
Let's see. She's fat, ugly, has screwed up teeth, she's loud, overbearing, belligerent, and obnoxiously religious.

Yes, I hate this person.


bobbyo
Male, 18-29, Western US
 319 Posts
Wednesday, October 19, 2005 10:38:44 AM
haha "get the hell out of my home in Jesus name I pray"

classic


benjbenj
Male, 30-39, Europe
 929 Posts
Wednesday, October 19, 2005 10:35:03 AM
"I'm glad you're home." Never a greater lie was told, I guess.

kmartkid
Female, 18-29, Southern US
 44 Posts
Wednesday, October 19, 2005 10:29:43 AM
I'm a christian and a counselor. I agree with nnythereaper and think this woman should soooo be institutionalized!

19laura86
Female, 18-29, Europe
 112 Posts
Wednesday, October 19, 2005 10:15:44 AM
ok im from england but is this an american version of wife swap? scary mary!here eyes gave me the chills.her teeth made me cry tho.

lovestricken
Female, 13-17, Western US
 796 Posts
Wednesday, October 19, 2005 9:59:57 AM
Holy crap...Scary lady....Man, that show will cause nightmares!

djtomo
Male, 18-29, Asia
 2 Posts
Wednesday, October 19, 2005 9:59:33 AM
i don't know...i think she's kinda hot!

stankgirl
Female, 30-39, Southern US
 23 Posts
Wednesday, October 19, 2005 9:51:13 AM
Can you say, "Cuckoo!!"

SONGofHOPE
Male, 18-29, Eastern US
 160 Posts
Wednesday, October 19, 2005 9:05:29 AM
haha its things like this that make my day.

Akajune
Male, 18-29, Asia
 182 Posts
Wednesday, October 19, 2005 8:52:44 AM
I think she was Satan in disguise.

misscutieroo
Female, 18-29, Midwest US
 1897 Posts
Wednesday, October 19, 2005 8:17:37 AM
omg!! did they show this on tv?? i think they did cuz i saw a commercial for it!! creepy!

ace3015
Male, 30-39, Midwest US
 8868 Posts
Wednesday, October 19, 2005 7:31:32 AM
she scared me

Ajikan
Male, 18-29, Europe
 1539 Posts
Wednesday, October 19, 2005 7:25:32 AM
"its people like this that give good christians a bad rep"

good cristians....HAHAHAHA, religion is never good


pal666
Male, 13-17, Europe
 1065 Posts
Wednesday, October 19, 2005 6:37:25 AM
um ok...

nnythereaper
Male, 13-17, Eastern US
 109 Posts
Wednesday, October 19, 2005 6:12:16 AM
its people like this that give good christians a bad rep

Athorn
Female, 18-29, Southern US
 267 Posts
Wednesday, October 19, 2005 6:01:38 AM
"i am a god warrior! i don't want anything tainted!"

LOL.


selcrs_
Female, 13-17, Australia
 104 Posts
Wednesday, October 19, 2005 5:18:22 AM
that took ages to load :/ it wasnt worth it... whats with her teeth??

Kim...
Female, 13-17, Australia
 180 Posts
Wednesday, October 19, 2005 5:14:19 AM
that fat ass is ungodly

Page: 1 2 3 46 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.