I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
LatestPopularMost BookmarkedMost EmailedTop RatedMy FavoritesRandomChat
AllGamesFunnyEntertainmentQuizzesWeirdTechLifestyle, Arts & Lit.News & PoliticsScienceSportsMisc
Submit Content  





rss

friendsmore friends | add your site
Asylum

Holy Taco

Funny Videos

BuzzFeed

NothingToxic

Oddee

Mousebreaker

Online Games

Eat Liver

Online Games

Gorilla Mask

Full Downloads

Norway Games

Damn Cool Pics

Kontraband

Extreme Humor

X Hollywood

I Dont Like You

123 Games

Hollywoodtuna

Funny Games

Cool Stuff

Viva La Games

X - Vids

Smit Happens

Funny Videos

Funny Stuff

ebaumsworld



Back to Listing

Bad Dog

Hits: 23149 | Rating: (2.9) | Category: Funny | Added by: buddy
Page: 1 2 Next >   Jump to: Bottom    Last Post
Dizzy_K
Male, 13-17, Canada
 426 Posts
Saturday, November 26, 2005 5:50:01 PM
freakin halarious

strangergoat
Female, 18-29, Australia
 591 Posts
Sunday, September 11, 2005 11:16:49 PM
Oh, Dave's Daily, you crack me up.

GD_dookie
Male, 13-17, Midwest US
 4334 Posts
Sunday, September 11, 2005 6:39:45 PM
*laughs like Butthead*

metter
Male, 13-17, Southern US
 1027 Posts
Sunday, September 11, 2005 6:11:33 PM
the real life beavis ahahahahahaahahah

YouG
Male, 18-29, Asia
 2719 Posts
Saturday, September 10, 2005 2:39:35 AM
amen

FreeMotion
Male, 13-17, Southern US
 345 Posts
Saturday, September 10, 2005 1:38:08 AM
Whoa, saw that a MILE away.

Tegeno
Male, 13-17, Western US
 1384 Posts
Saturday, September 10, 2005 12:30:56 AM
what else did you expect.

artistchick7
Female, 18-29, Eastern US
 966 Posts
Friday, September 09, 2005 4:59:19 PM
Meh. That was kinda pridictable.

sweetpeachy1
Female, 30-39, Southern US
 553 Posts
Friday, September 09, 2005 4:42:02 PM
we all just got through looking at dog porn great now how many hail marys is that gonna be

Freakish90
Male, 13-17, Eastern US
 90 Posts
Friday, September 09, 2005 3:46:31 PM
Ha ha good one eno head ^^^

BigBonny
Male, 18-29, Europe
 2236 Posts
Friday, September 09, 2005 1:48:03 PM
Did *ANYONE* not predict the picture that was going to follow this post's summary? Also did anyone find it funny?

ivan11111
Male, 13-17, Europe
 303 Posts
Friday, September 09, 2005 1:34:29 PM
I know, why not next time just link to davesdaily.com instead of just continually linking each picture submitted...

Crazygirl32
Female, 13-17, Europe
 830 Posts
Friday, September 09, 2005 1:12:11 PM
And thats what they're gonna do if you keep them on leads ALL DAY!

dani_chick
Female, 18-29, Canada
 292 Posts
Friday, September 09, 2005 1:08:43 PM
lol doggies need loving too

pal666
Male, 13-17, Europe
 1065 Posts
Friday, September 09, 2005 1:04:22 PM
blaitent

MidoriBug
Female, 18-29, Western US
 1491 Posts
Friday, September 09, 2005 1:01:25 PM
^haha

enohead
Male, 40-49, Western US
 1609 Posts
Friday, September 09, 2005 12:59:10 PM
eeeew - how do you unstick him?

I_love_ska
Male, 13-17, Eastern US
 20566 Posts
Friday, September 09, 2005 12:45:01 PM
Haha, my dog sticks to magazines.

enohead
Male, 40-49, Western US
 1609 Posts
Friday, September 09, 2005 12:08:50 PM
Put THAT on the news, bitch!

2an2makes5
Female, 18-29, Europe
 341 Posts
Friday, September 09, 2005 10:51:33 AM
lol but i woz sorta expectin it

RedRen
Female, 70 & Over, Eastern US
 209 Posts
Friday, September 09, 2005 10:41:18 AM
haha the other pics are interesting

LordJonathan
Male, 70 & Over, Eastern US
 1351 Posts
Friday, September 09, 2005 9:39:47 AM
doggy style!

Cindy75
Female, 30-39, Midwest US
 35862 Posts
Friday, September 09, 2005 8:00:33 AM
Your dog may be addicted to porn, but my cat is addicted to YouThink:


psycopyro
Male, 13-17, Midwest US
 392 Posts
Friday, September 09, 2005 7:23:52 AM
mmmmmmm doggie porn lol. im glad it wasnt the porn where humns drat animals

shipyard
Male, 30-39, Eastern US
 625 Posts
Friday, September 09, 2005 5:47:31 AM
Your dog doesn't browse for porn with you?

Page: 1 2 Next > 

You Must be Signed in to Add a Comment

If you've already got an I-Am-Bored.com account,
click here to sign in.

If you don't have an account yet,
Click Here to Create a Free Account
 

Back to Listing ^top


Bored | Suggest a Link | Advertise | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.