I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

Cheeseburger Love [Pic]

submitted by: fancylad
< Back Next >
Cheeseburger Love [Pic]. There`s been too much controversy going on lately. I just wanna cuddle, be fed burgers and forget about everything else.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 13802 | Favorites: 1 | Emailed: 0 | Rating: 1.9 | Category: Weird | Date: 12/15/2012
 
 popular today
How You Know She Is The One [Pix] In a new relationship? Just got married? Not sure what it takes to make the cut of most amazing girlfriend/spouse?
On Top Of Old Nopey [Gif] All covered in screams... I lost my poor ballsack.... I`m a chicken it seems.
SpiderDAMN SpiderDAMN [Pic] Does whatever a spider caww who gives a crap... DAMN.
Bad Boys, Bad Boys, Whatcha Gonna Do? [Pic] Me? I would chuckle mildly and take off at a brisk walk. Can`t catch me mofos!
Death By Snoo Snoo [Pic] Please tell me this is shopped.
More Comments >

Saunder
Male, 30-39, Europe
 178 Posts
Monday, December 17, 2012 6:53:27 AM
Kinda cute when nastiness is ignored. Also: McD's cheeseburger is, imho, the only edible thing in their product range. At least where I live it is.

MacGuffin
Female, 30-39, Europe
 2596 Posts
Sunday, December 16, 2012 2:48:05 PM
That's disgusting, that is. An abomination.

All that cheese - yuck!

spanerbulb
Male, 30-39, Europe
 1247 Posts
Sunday, December 16, 2012 9:35:09 AM
Type 2 diabetes here we come!

8BitHero
Male, 18-29, Europe
 5426 Posts
Sunday, December 16, 2012 4:26:37 AM
*Vomits*

Listypoos
Male, 30-39, Europe
 2933 Posts
Sunday, December 16, 2012 1:57:04 AM
Lol, yeah Gerry, as long as the person doing the feeding removes the pickles first.

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2015 Demand Media, Inc. All rights reserved.