I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

W.A.S.T.: White Anglo-Saxon Tanner [Pic]

submitted by: fancylad
< Back Next >
W.A.S.T.: White Anglo-Saxon Tanner [Pic]. Damn gurl, get out of the sun. You`re gonna combust.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 13344 | Favorites: 1 | Emailed: 0 | Rating: 2.4 | Category: Weird | Date: 11/14/2012
 
 popular today
15 Seniors Prove Ink Looks Good At Any Age [Pic] We`ve all heard it: ``How`s that going to look when you get old?`` These tattooed seniors answer. NSFW Nipple alert!
35 Naughty-Sexy-Bad-Girl Gifs [Gif] Much like other things in life, the more you go down, the better it gets. Warning: Sexiness and Shaking ahead. NSFW
20 More Mid-Morning Memes [Pic] Good Morning is a contradiction in terms....
That Sounds Very Logical [Pic] Here`s proof that there is no logic or order in our lives.
Here`s To You...Now Pass Me That Bottle [Gif] More alcohol drinking gifs than you can watch. If you don`t want a drink after this...you don`t drink. Bottoms Up!
More Comments >

honkeylips
Male, 30-39, Midwest US
 1568 Posts
Friday, November 16, 2012 3:52:43 PM
At first I was like, "hmmmm why is this on here it's just some girl tanning." Then I was like, "DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Swaywithme
Female, 18-29, Canada
 3653 Posts
Thursday, November 15, 2012 7:50:06 PM
Haha I liked the caption for this on Tumblr

"Irish girl tanning. No not her, the other one"

It took me sooo long to figure out what they were talking about.

lostinkorea
Female, 30-39, Europe
 3628 Posts
Thursday, November 15, 2012 3:34:00 PM
Haha, I submitted this. I didn't know it was already on here! My goodness, that is the whitest, white girl I have EVER seen!

Draculya
Male, 40-49, Asia
 10221 Posts
Thursday, November 15, 2012 8:30:28 AM
White people have been fighting so long they have native desert camo.

SFVitale
Male, 40-49, Western US
 441 Posts
Thursday, November 15, 2012 7:59:32 AM
She ran out of suntan lotion and covered herself in mayonnaise. She'll make a fine sandwich.

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.