I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

W.A.S.T.: White Anglo-Saxon Tanner [Pic]

submitted by: fancylad
< Back Next >
W.A.S.T.: White Anglo-Saxon Tanner [Pic]. Damn gurl, get out of the sun. You`re gonna combust.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 13401 | Favorites: 1 | Emailed: 0 | Rating: 2.4 | Category: Weird | Date: 11/14/2012
 
 popular today
5 Old Holidays Way More Badass Than Christmas[Pix] If our holidays were 1000% more black death metal and were on acid - they would be these holidays.
20 Disturbingly Strange Christmas Images [Pix] These turn Christmas cheer into a Christmas sneer... I need some spiked egg nog now.
Take It Like A Real Woman [Gif] Kinda hot, in a get your ass beat down while my tatas bounce all over your face kinda way.
Death By Snu Snu [Gif] I am having a hard time deciding whether or not I would want to go out like this. It has got to be better than burning.
A Message From Dolly Parton [Pic] I can identify with that.
More Comments >

honkeylips
Male, 30-39, Midwest US
 1570 Posts
Friday, November 16, 2012 3:52:43 PM
At first I was like, "hmmmm why is this on here it's just some girl tanning." Then I was like, "DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Swaywithme
Female, 18-29, Canada
 3690 Posts
Thursday, November 15, 2012 7:50:06 PM
Haha I liked the caption for this on Tumblr

"Irish girl tanning. No not her, the other one"

It took me sooo long to figure out what they were talking about.

lostinkorea
Female, 30-39, Europe
 3631 Posts
Thursday, November 15, 2012 3:34:00 PM
Haha, I submitted this. I didn't know it was already on here! My goodness, that is the whitest, white girl I have EVER seen!

Draculya
Male, 40-49, Asia
 12714 Posts
Thursday, November 15, 2012 8:30:28 AM
White people have been fighting so long they have native desert camo.

SFVitale
Male, 40-49, Western US
 441 Posts
Thursday, November 15, 2012 7:59:32 AM
She ran out of suntan lotion and covered herself in mayonnaise. She'll make a fine sandwich.

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.