I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

America, This Is Why You`re Drunk [Pic]

submitted by: kitteh9lives
< Back Next >
America, This Is Why You`re Drunk [Pic]. I heard this is Fancy`s favorite stop! Makes getting DUIs is so much easier! And yes it`s real, check the credits link.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 11268 | Favorites: 1 | Emailed: 0 | Rating: 3.0 | Category: Weird | Date: 08/18/2012
 
 popular today
How You Know She Is The One [Pix] In a new relationship? Just got married? Not sure what it takes to make the cut of most amazing girlfriend/spouse?
Bad Boys, Bad Boys, Whatcha Gonna Do? [Pic] Me? I would chuckle mildly and take off at a brisk walk. Can`t catch me mofos!
In Davymid`s Memory [Pic+] Hey guys, I`ve been in contacted by Davy`s wife and she asked me to discuss something with you all.
Death By Snoo Snoo [Pic] Please tell me this is shopped.
SpiderDAMN SpiderDAMN [Pic] Does whatever a spider caww who gives a crap... DAMN.
More Comments >

mjy34222
Male, 50-59, Southern US
 26 Posts
Sunday, August 19, 2012 8:29:49 AM
Is this in Jimmy Buffettville?

Subushie
Male, 18-29, Southern US
 1643 Posts
Saturday, August 18, 2012 10:18:11 PM
Eh, I worked at Daiquiri's n` cream in Louisiana, which is a drive-thru daiquiri bar; in alabama they have drive-thru liquor stores too.
We drink alot down here, and during times like Mardi Gras; it`s actually really convenient when parades are all over and you don`t have time to sit and wait in a smelly bar.
The key is to not be a idiot and wait till you get home to drink it.

ilurk
Female, 18-29, Southern US
 220 Posts
Saturday, August 18, 2012 5:30:32 PM
Yeah like Deathcab said, in New Orleans these are everywhere. It's a normal cup and straw combo like that at a fast food joint and you get away with not having an open container as long as you don`t put your straw in it until you get out the car. They also sell gallons for your convenience :)

avail9988
Male, 18-29, Australia
 678 Posts
Saturday, August 18, 2012 3:37:56 PM
lol, you would pay $15 here just for the most basic coc.ktail

avail9988
Male, 18-29, Australia
 678 Posts
Saturday, August 18, 2012 3:37:20 PM
lol, you would pay $15 here just for the most basic roostertail.

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2015 Demand Media, Inc. All rights reserved.