I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

How To Cheer Your Dog Up In A Text [Pic]

submitted by: hole_rocks89
< Back Next >
How To Cheer Your Dog Up In A Text [Pic]. Works every time.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 12949 | Favorites: 0 | Emailed: 3 | Rating: 2.5 | Category: Funny | Date: 06/20/2012
 
 popular today
Dog Vs Polar Bear [Pix] That is one tough ass crazy mo` fo` dog.
12 Perfectly Timed Pics [Pix] No Photoshop required.
Oh Japan.... [Gif] This just isn`t right, but if it was it wouldn`t be Japan. [NSFW]
WTF Is Wrong With I-A-B? [Gif] Yeah it`s broken. It needs some TLC. Update: It`s working again! Open thread declared!
Santa`s Been A Bad Boy [Pic] He`s going on the naughty list for sure now.
More Comments >

i-am-evil
Male, 18-29, Midwest US
 500 Posts
Thursday, June 21, 2012 9:18:33 PM
Not funny.

Tobunshi
Male, 18-29, Europe
 681 Posts
Thursday, June 21, 2012 3:13:02 PM
@sourkraut

HAHA, YOU'RE SO FUNNY.

Just kidding.

MacGuffin
Female, 30-39, Europe
 2597 Posts
Thursday, June 21, 2012 7:05:40 AM

These are hilarious. I like this one best:



(Linky)

ImWinning
Male, 13-17, Europe
 11 Posts
Thursday, June 21, 2012 2:32:09 AM
I hate it when people *cough* sourkraut *cough* just have to go and ruin a joke.

sourkraut
Male, 40-49, Australia
 350 Posts
Wednesday, June 20, 2012 8:49:21 PM
Had a similar conversation with my cat, but her cell phone was off, so I can only type it out:

I'm bored.
"Hey, here`s a tennis ball!"
Say what now?
"A ball... And now I`m gonna throw it somewhere"
Umm... ok...
"Go girl!"
Really? *yawns*
"Fetch!"
Screw you! I`m busy licking myself...
"Fetch!!!"
Nah, I`ll just sit here looking cute...I mean, if you wanted that ball so badly, why`d you throw it away? Shee-it... Get a dog to do it...


More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.