I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

Bro Drinks Milkshake At 100 MPH On Motorcycle

Ugh, looks like he took a load to the face. Not a good look, bro.

submitted by: fancylad
< Back Next >
Bro Drinks Milkshake At 100 MPH On Motorcycle. Ugh, looks like he took a load to the face. Not a good look, bro.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 8620 | Favorites: 1 | Emailed: 0 | Rating: 1.8 | Category: Funny | Date: 03/14/2012
 
 popular today
Challenging Female Beauty Standards [Pic] Back to nature I say! They are all beautiful, but I wonder...does the carpet match the rest of the decor?
You`ll Shoot Your Eye Out! [Pic] I join the instructor in his `We are all going to die` face palm.
Double Standards? [Pic] I like people that are attracted to me. I have no standards...
Inspired By The Seven Samurai [Pic] This guy got inspired by the guy who painted the Seven Samurai on his wall - His go at it!
30 More Crazy Cluster O` WTF*ck Photos [Pic] Time for a trip to crazy, with a short stop at insane, but not going as far as psychopath. Want to come along?
More Comments >

MountainBord
Female, 18-29, Eastern US
 1898 Posts
Monday, March 19, 2012 6:52:38 PM
this is retarded lol

Penguinato23
Male, 18-29, Eastern US
 295 Posts
Saturday, March 17, 2012 3:41:11 PM
drat yeah milkshake!

God damn it, there's some site someone linked me to called dratyeahnouns and now I can`t stop putting `fck yeah` before everything in my head. I`m afraid I may be losing me mind.

jujo19834
Female, 18-29, Eastern US
 24 Posts
Thursday, March 15, 2012 11:15:35 AM
saved by the bell!

Orchideous
Male, 18-29, Europe
 361 Posts
Thursday, March 15, 2012 10:38:33 AM
Chill out guys it's not a scientific experiment. I for one thought that was hilarious!


Solvent
Male, 18-29, Eastern US
 2855 Posts
Thursday, March 15, 2012 1:46:09 AM
The sh*tty dubstep ruins whatever entertainment value this video might have had.

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.