I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

It`s Nintendo`s New Console: Yay or Nay?

Introducing the he Wii U. What do you think, I-A-B? Is this a game changer?

submitted by: akabane
< Back Next >
It`s Nintendo`s New Console: Yay or Nay?. Introducing the he Wii U. What do you think, I-A-B? Is this a game changer?
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 14226 | Favorites: 1 | Emailed: 3 | Rating: 2.7 | Category: Technology | Date: 06/09/2011
 
 popular today
Want To Join The MOD SQUAD? [Pic] Looking for a few good mods! Details within. - Also this is a handy dandy open thread! It`s an IDGAF weekend!
10 Everyday Foods That Could Poison You [Pic] There`s a surprising number of everyday foods that, if you`re not careful, could straight-up end your life!
[I-A-B Classic] Slow Chocolate Bunny Death An I-A-B classic makes it`s annual appearance again. I love this clip, so simple, yet so grim.
They Broke Physics! [Pic] The more I watch it the broker it seems.
BULBING: A Magical Lamp Design [Pic] An optical illusion versatile LED lamp that tricks your eye and challenges your mind!
More Comments >

Genocyde
Male, 30-39, Eastern US
 711 Posts
Wednesday, June 15, 2011 12:29:12 PM
If it's simply a new controller for the existing console, I have to say it`s not bad but it might be an accessory I`d wait awhile to purchase. If it`s an entirely new HD console with the new controller, then I`ll see what kinda trade in value my existing Wii will yield and see if it`s worth the price. Honestly, Nintendo has some good stuff. My only complaint about Nintendo is that they don`t have as many mature titles for their console. I can understand why but at the same time if Nintendo is worried about their image, they should understand that we now have game ratings and parents can make informed decisions. Honestly, I think Nintendo does well by making their DS and Wii consoles work hand-in-hand.

fishgul69
Female, 18-29, Eastern US
 917 Posts
Sunday, June 12, 2011 4:52:24 PM
lord. everyone is talking about how awful the graphics are and I think it's pretty nifty. though, I have to admit, that if there was EVER a chance on earth that mario and zelda would crossover to sony (when the world ends, lol) I would take a nice, stinky poo on wii.

faaaaq
Male, 18-29, Midwest US
 653 Posts
Sunday, June 12, 2011 12:19:00 AM
dmoney, you were obviously raised wrong if graphics are that important... the Wii graphics were fine, no doubt not bad enough to make a good game bad. And also, nobody has played Wii games on Dolphin apparently.... The games look great, full HD for the most part, they just never made the Wii capable out outputting at full-HD. obviously, in the era of HD, this will come with that support and likely mean any Wii games played on it will also be to their full potential

taelmx
Female, 18-29, Western US
 244 Posts
Saturday, June 11, 2011 9:08:40 PM
Oui!
Man, kinda crappy video quality.

@human_exile FPS LOL.

Werthers
Male, 30-39, Europe
 60 Posts
Saturday, June 11, 2011 4:20:35 AM
a new controller for an old console. hmmmmmmmmmmm

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.