I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

The Ultimate Oreo Cookie [Pic]

submitted by: fancylad
< Back Next >
The Ultimate Oreo Cookie [Pic]. In theory, yeah, this might taste fantastic, but in reality, something tells us you`d instantly vomit this crap up.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 39114 | Favorites: 24 | Emailed: 8 | Rating: 3.1 | Category: Misc. | Date: 04/21/2010
 
 popular today
Not Terrifying At ALL! [Gif] Is that dinner or new pets?
Biggest Fear [Pic] So guys, we can be fat, just don`t kill `em.
The Cool Guys At The Beach This Summer [Pic] If your in the with the hip or In crowd and really skinny, this is the suit for you this summer. NSFW
I`m Gonna Ride Her All Night Long [Pic] Hard and fast.
Girl Can`t Party [Pic] At first glance, I was under the assumption that there was an edible substance on the ground
More Comments >

SharkMan
Male, 13-17, Western US
 7 Posts
Saturday, May 29, 2010 10:32:04 PM
That's almost as big as my penor.

Shahar102
Female, 18-29, Europe
 518 Posts
Friday, April 23, 2010 12:36:49 PM
this is sick! LOL
I just tried the בhocolate coated one few days ago..OMG ^_^ more-more-more!

ironphoenix
Male, 13-17, Midwest US
 41 Posts
Friday, April 23, 2010 9:48:15 AM
to much free time...

HELLOTIFFANY
Female, 18-29, Eastern US
 19 Posts
Thursday, April 22, 2010 11:16:15 PM
-regurgitates- That is so gross lol

MadP
Female, 18-29, Eastern US
 327 Posts
Thursday, April 22, 2010 3:18:29 PM
I'm with emzrok

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.