I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

Hilarious Freerunning Faceplant

Click Here to Launch:



Hilarious Freerunning Faceplant
(Will open in new window or tab)
submitted by: fancylad
< Back Next >
Calling the sport Freerunning doesn`t really fit if you end up with $3000 worth of dental bills.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 13117 | Favorites: 3 | Emailed: 1 | Rating: 2.4 | Category: Sports | Date: 09/11/2008
 
 popular today
WTF Is Wrong With I-A-B? [Gif] Yeah it`s broken. It needs some TLC. Update: It`s working again! Open thread declared!
Old Toons From Playboy Magazine [Pix] From December of 1967 and 1969. Not a single one is ``PC``, but history buffs should get a kick out of them. [NSFW]
Wait For Me! [Gif] Drop me out at the mall.
Nope Of The Deep Blue Sea [Gif] I may never swim again,
18 Awesome Inventions You Need Now [Pix] If you don`t need them, just send them to me. I think they are the BEST.THINGS.EVER.
More Comments >

unsub
Female, 18-29, Europe
 892 Posts
Friday, September 12, 2008 2:16:20 PM
Didn't find that hilarious ... maybe I`m not sadistic enough to enjoy watching people get hurt.

Vagrant86
Male, 18-29, Western US
 2566 Posts
Friday, September 12, 2008 10:52:50 AM
old.

Sirugel
Male, 13-17, Southern US
 98 Posts
Friday, September 12, 2008 4:03:20 AM
HaHa, douche. What a stupid activity. I like how he was trying to hype up the crowd, if there was one.
------
Ever tried it?
Parkour is one of the most entertaining sports i've ever done.

Quebec1217
Male, 18-29, Southern US
 110 Posts
Friday, September 12, 2008 3:54:33 AM
I Guess he never took Physics.

Dat1Rican
Male, 18-29, Asia
 260 Posts
Thursday, September 11, 2008 10:35:51 PM
damn

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.