I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

Vampire on Jerry Springer?

submitted by: LunarMoon
< Back Next >
Vampire on Jerry Springer?. Yep, he looks convincing to me.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 18371 | Favorites: 32 | Emailed: 17 | Rating: 2.9 | Category: Funny | Date: 05/08/2008
 
 popular today
Half-Life 3 Official Trailer! [Gif] And it`s about bloody time too!
Man With His Hands Raised Shot To Death By NJ Cop Raising questions and stirring anger over another death at the hands of police.
Well Played Indeed [Pic] This world is funny...
When Twerking Kills [Gif] Well maybe not kills, but she definitely got maimed.
Nothing Beats The Healthy Glow Of A Good Tan [Pic] Except maybe clubs, chains, and a bat with nails in it. That would be a good start.
More Comments >

flodeen
Female, 18-29, Southern US
 20 Posts
Tuesday, May 13, 2008 10:46:49 AM
"WTF MLCHRIS, the sexy haircut?? Looks like someone cuts his hair in the dark, possibley a wig!"

Nope it's his...hahahahahaha


flodeen
Female, 18-29, Southern US
 20 Posts
Sunday, May 11, 2008 7:41:56 PM
Ok guys...Here's his myspace...Seriously check him out and see if he`s really legit...In my opinion, he`s NOT...Oh yeah, if you don`t like him send him hate mail...

http://www.myspace.com/cashvonesper


firefliet
Female, 18-29, Western US
 1239 Posts
Saturday, May 10, 2008 7:37:45 PM
I began to wonder halfway through if that poor kid actually believed it or if he was getting paid to do it. You know half the people on JS are faking all their problems just so they can go on TV.

morbidframe
Male, 13-17, Eastern US
 146 Posts
Saturday, May 10, 2008 12:36:47 PM
its really funny... he read too many anne rice novels.... LOL

morbidframe
Male, 13-17, Eastern US
 146 Posts
Saturday, May 10, 2008 12:35:05 PM
WAHAHAHAH nice way to get to the studio :) and dainty u r a ghost.... and nice new pic too

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2015 Demand Media, Inc. All rights reserved.