I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

Fire it Up Basketball

Click Here to Launch:



Fire it Up Basketball
(Will open in new window or tab)
submitted by: buddy
< Back Next >
Hits: 29927 | Favorites: 19 | Emailed: 3 | Rating: 2.5 | Category: Games | Date: 11/10/2006
 
 popular today
Nope Of The Deep Blue Sea [Gif] I may never swim again,
Congratulations [Pic] I hope you`re proud.
Old Toons From Playboy Magazine [Pix] From December of 1967 and 1969. Not a single one is ``PC``, but history buffs should get a kick out of them. [NSFW]
Busted [Pic] Everyday they`re shufflin`.
WTF Is Wrong With I-A-B? [Gif] Yeah it`s broken. It needs some TLC. Update: It`s working again! Open thread declared!
More Comments >

WTFidunno
Female, 18-29, Western US
 456 Posts
Tuesday, November 14, 2006 4:00:20 AM
Whenever I try to move my guy around, the whole page moves around Gosh darnit, I'll just stick to the older teagames stuff...

jkagatha
Female, 18-29, Western US
 129 Posts
Saturday, November 11, 2006 12:06:03 AM
Yay, a game easy enough to play when intoxicated.

deziray79
Female, 18-29, Eastern US
 22 Posts
Friday, November 10, 2006 9:16:15 PM
This game is very boring, I got sick of it after a second. It frusterated me more than anything. I could just spit!

Olragix
Male, 18-29, Canada
 970 Posts
Friday, November 10, 2006 5:42:28 PM
Sooo boringgg

SMaymann
Male, 30-39, Europe
 23 Posts
Friday, November 10, 2006 5:34:21 PM
Games

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.