I Am Bored

Loads of viral videos, games, memes, lists and social networking for when you're bored. Updated every day, so visit often.
Latest Popular Most Bookmarked Most Emailed Top Rated My Favorites Random Chat
All Games Funny Entertainment Quizzes Weird Tech Lifestyle, Arts & Lit. News & Politics Science Sports Misc
T-Shirts   Submit Content  

Transparent Clothes?

Click Here to Launch:



Transparent Clothes?
(Will open in new window or tab)
submitted by: buddy
< Back Next >
Underwear is painted on the outside of skirts and pants. Probably NSFW.
+ Add to Favs
View/Add
Hits: 43079 | Favorites: 48 | Emailed: 0 | Rating: 2.2 | Category: Funny | Date: 07/10/2006
 
 popular today
Wait For Me! [Gif] Drop me out at the mall.
WTF Is Wrong With I-A-B? [Gif] Yeah it`s broken. It needs some TLC. Update: It`s working again! Open thread declared!
Busted [Pic] Everyday they`re shufflin`.
Nope Of The Deep Blue Sea [Gif] I may never swim again,
Congratulations [Pic] I hope you`re proud.
More Comments >

RadRockette
Female, 13-17, Midwest US
 675 Posts
Saturday, May 19, 2007 9:56:38 AM
phroedoux, u MUST feel stupid. NEXT TIME READ THE DESCRIPTIONS

Yorgler
Male, 13-17, Canada
 288 Posts
Sunday, September 3, 2006 12:57:35 AM
it's only acceptable for anyone to wear this if they are an extremely hot girl

sexyspandex1
Female, 13-17, Europe
 51 Posts
Thursday, August 24, 2006 2:52:38 PM
I want some!

MidoriBug
Female, 18-29, Western US
 1491 Posts
Sunday, July 23, 2006 2:55:37 AM
I know they are fake...plus why would you want someone to think that you were walking around with underwear all bunched up in between your buttcheeks...haha stupid!

KwEeNofKoRn
Female, 18-29, Eastern US
 76 Posts
Monday, July 17, 2006 2:16:15 AM
for the people that keep saying this is photoshopped you are all wrong! ive looked at them in online Japanese stores before, they ARE REAL! And acctually pretty damn funny. I dont think id wear em though.

More Comments >
 


Bored | Suggest a Link | Contact I Am Bored | About I Am Bored | Link to I Am Bored | Live Submission | Privacy | TOS | Ad Choices | Copyright Policy |
© 2014 Demand Media, Inc. All rights reserved.