Pop Quiz, Hot Shot: Name That Movie #9 [No Hints, This One Should Be Easy]

Submitted by: fancylad 5 months ago in Entertainment Quizzes


How many screen caps of this incredibly popular movie do you have to see before you can name the title? No hints, this one should be easy.

Previous Name That Movie

Answer will be posted in about 24 hours.

There are 37 comments:
11
How long does it take to complete this article? I have read through other blogs, but they are cumbersome and confusing. I hope you continue to have such quality articles to share with everyone! I believe a lot of people will be surprised to read this article!
vex 3
0
Reply
Male 21,133
0
Reply
Male 3,351
I'm still batting a thousand - ain't seen this one either.
0
Reply
Male 73
Troll II?!
0
Reply
Male 41,611
Not a clue...
0
Reply
Male 1,284
"Should be easy."  So it's probably another stupid teen movie.
0
Reply
Male 8,792
Can honestly say I'm stumped on this one.
1
Reply
Female 4,659
1
Reply
Male 569
0
Reply
Male 4,211
I feel like you have to study really bad movies to know what fancylad likes..
0
Reply
Male 10,378
#2
0
Reply
Male 765
1
Reply
2,920
#10
0
Reply
Male 40,575
I'm not doing this to be funny.... I have no clue. Obviously I watched very different movies than Fancy
1
Reply
Male 569
Gerry1of1 Yup, I'm with ya.  Perfect unbroken streak.
0
Reply
Male 2,720
Gerry1of1 Yep...keeping the streak alive.
0
Reply
Male 765
Gerry1of1 I'm with you. Apart from this movie, I clearly don't watch the same as fancy.

I don't like horror either, so if you don't like horror either I think we might have a similar taste in movies.

I personally liked Indiana Jones and the Temple of Poon, and Sperminator 1,2 and 3
:-D
1
Reply
Male 10,378
Gerry1of1 the other movies so far have been meh in my opinion, but this one is an absolute must watch. Find it on demand somewhere and check it out. 
0
Reply
Female 4,659
Gerry1of1 I'm batting zero as well LOL * and I used to work at Movie Gallery.  I've probably watched every title we had AND all the porn.
0
Reply
Male 40,575
melcervini I got told the one before this and yeah, I had seen it. But the pics were of background extras, how's that a clue?
1
Reply
Female 4,659
Male 765
"Well, if you just wanna see me jack off, it's ten.
     But if you just wanna look at it, it's only five." - D.D.

;-)
0
Reply
Male 10,378
stifler mmmmmm, roller girl.....
0
Reply