How to Breeze Through Border Check Points

Submitted by: kitteh9lives 4 years ago Misc

Just ask one question. This question.
There are 21 comments:
Male 594
rofl
0
Reply
Male 11,740
Funny, unless you get someone who actually wants to talk to you about it. Then you`re screwed.
0
Reply
Male 2,384
lololololol
0
Reply
Female 39
funny.... i like that guy... simple
0
Reply
Male 15,832
LOLOLOLOL!
0
Reply
Male 2,675
roflmao
0
Reply
Male 2,516
haha omg finally a use for jehova witnesses
0
Reply
Male 5,314
pretty much what gerry said

also, while driving behind my mexican friend through a D.U.I. check point, in the middle of the day, he was stopped and asked for I.D., i however was waved on through!!! WHITE POW--wait....
0
Reply
Male 13,624
with a tanned complexion, a beard, a robe, and a backpack with a fuse hanging out would have been a bigger challenge
0
Reply
Male 37,910

I get through much quicker. Here`s how I do it.

1: Pull up slowly.
2: Roll down driver`s window.
3: Let Border Patrol Agent see I`m white.
4: Breeze on through.

0
Reply
Female 1,894
ya BUT. HE MIGHT. have had some illegal things in his trunk lol ! Nice!
0
Reply
Male 3,909
So what? He`s white and doesn`t have a foreign accent. I`m not impressed.
0
Reply
Male 10,845
I wonder if a spanish speaker were to try that.
0
Reply
Male 2,031
Is it true that The web site you are accessing has experienced an unexpected error.
Please contact the website administrator.
0
Reply
Male 36,542
Naw, Border Guards can "hold you" for 1 hour without question! All that guard has to do is say: "Pull over there" and 59 minutes later you`ll wish you`d been nicer to him...
0
Reply
Male 5,811
lol. That`s hilarious.
0
Reply
Male 17,512
I like it, See it pays to be a Christian. ;-)
0
Reply
Male 2,631
So, basically this is how those pesky door-to-door Pentecostals got into the country...
0
Reply
Male 214
good one to try with telemarketers...
0
Reply
Male 3,445
Hahaha! Win.
0
Reply
Female 8,044
Link: How to Breeze Through Border Check Points [Rate Link] - Just ask one question. This question.
0
Reply