Highlights Of Dodgers Fan Bobby Crosby`s Catches

Submitted by: Draculya 4 years ago in Sports

Baseball fan catches home run balls with a glove on one hand and a camera in the other. Nice catches, Bobby.
There are 14 comments:
Male 700
What is this strange game!?! No bowling and round bats that`s just weird...
0
Reply
Male 1,803
Jesus, it`s not like the pitcher`s making it hard at all, WTF is this, high school level? I was at Fenway Park last week, they`d have booed him out of town...
0
Reply
Male 535
...and you better not mess with me, Maddux!

I have a polka-dot belt in Ju-Qwon-Moo-Goo-Gai-Pan & I know all the words to Kung Fu Fighting...
0
Reply
Male 535
Well, at least if I`m going to be labeled a "tool", let me be a shovel.

Shovels are cool. Rakes get no respect...
0
Reply
Male 14,334

0
Reply
Female 685
Yeah whatever, do that with a cricket ball, without the mitt, yer big softie lardass yank.
0
Reply
Male 926
Lol @ Magickrat...what a tool.

You want to make something of it? After school b****!
0
Reply
Male 535
Douchebag Dodger Fan steals ball

I don`t want to hear, "But he gave the the ball". That`s not the point. The point is, STOP BEING A DOUCHEBAG! Let the kid have his moment. Okay we get it, you can pretend to be a big league player. But you`re acting like an non-nice individual...
0
Reply
Male 14,834
@Magickrat he`s well known for giving away almost all the balls he catches. Maybe about 1,000 balls. It`s unlikely he`d steal one.
0
Reply
Male 1,950
Seems like an overzealous tool to me, but I don`t know - never met him. I`ve only seen this one video where he keeps saying his name or something after every catch, like he needs to hear it. W/e
0
Reply
Male 14,334

0
Reply
Male 392
Magickrat - Yeah, and then you`d probably get the **** kicked out of you because lets face it, someone like you making threats online are empty threats.

Cut the crap and get over yourself. I bet you`d be too terrified to really punch someone in the damn face if you even got the chance.
0
Reply
Male 535
Is this that douchebag that steals balls from little kids during the game, then gloats about it right in front of them on video? I`d like to punch that schmuck in the face...
0
Reply
Male 14,834
Link: Highlights Of Dodgers Fan Bobby Crosby`s Catches [Rate Link] - Baseball fan catches home run balls with a glove on one hand and a camera in the other. Nice catches, Bobby.
0
Reply