Prototype Quadrotor With Machine Gun In Action!

Submitted by: kitteh9lives 5 years ago in Misc

FPSRussia takes control of a prototype quadrotor and takes out some trespassers and zombie terrorists.
There are 30 comments:
Male 49
OH YOUR GOD!!! The Russians have armed drones!!! We`re all doomed, doomed I tell you.
0
Reply
Male 14,835
"Soooo it cost like 1 million dollars probably to blow up a car!?!?!? Anyone see the issue here besides it didn`t get shot how does it work when it gets shot??"

Cheaper than a veteran.
0
Reply
Male 14,334
Soooo it cost like 1 million dollars probably to blow up a car!?!?!? Anyone see the issue here besides it didn`t get shot how does it work when it gets shot??
0
Reply
Male 700
The end bit is fake and I doubt he was flying it but it looked real enough right up until the end
0
Reply
Male 446
They messed up on the helicam. Camera view should shake when firing.
0
Reply
Male 27
Can`t take this guy seriously. first video of his i saw he shot a portaloo and it exploded. Every video he does is faked, or at least misleading.
0
Reply
Male 735
boooring
0
Reply
Male 2,172
He looked shooped near the end. Not enough reactions to the blast when the car blew up with the debris and all.

Still... I guess it could be real that they would start creating guns like this but it wouldn`t be a very versatile weapon since you can`t really use those when there`s too much wind.
0
Reply
Male 757
I call BS. That was some pretty good CG
0
Reply
Male 1,627
last explosion seemed very cgi
0
Reply
Male 64
this is old demilitarized tech.
0
Reply
Female 465
It seems a little slow and clumsy, and only had the advantage because dummies were its targets. Plus, I don`t know if it would have the element of surprise with all the noise it makes. Meh. I`d rather have a fur coat.
0
Reply
Male 4
I would call it the wasp.
0
Reply
Male 25,416
That is so awesome.. but yeah. Will be on black ops probably
0
Reply
Male 1,249
Sadly at this sate of humanity war is the greatest fuel for technology growth. I am just hoping one day technology will be great enough it could help us evolve beyond war.
0
Reply
Male 10,339
This is the first fake FPSRussia I have ever seen.

Tech is real though.
0
Reply
Male 113
FPS Russia never ceases to amaze me
0
Reply
Male 321
Don`t post FPSRussia (AKA FPSKyle with a fake accent) videos. The slurping and clacking sounds he makes when he talks make me want to kill myself.
0
Reply
Male 13
BTW, will most likely be on Black Ops 2...
0
Reply
Male 953
I`m not sure what is worse....

This videos..... or the morons who actually think this is real.
0
Reply
Male 490
@FoolsPrussia lol
0
Reply
Male 1,497
poo is going to get pretty real... Love that line
0
Reply
Male 389
Scary, the thing dosn`t even cast a shadow :p
0
Reply
Male 17,512
Terminator here we come.
0
Reply
Male 1,950
This guy used to be moderately interesting. I think he has since attended college in the states, joined a frat and learned how to become a complete douche.
0
Reply
Male 1,558
That`s what you need on the US-Mexican border
0
Reply
Male 38,501

He`s using an iPad to control the damn thing.

WAR! There`s an app for that!
0
Reply
Male 3,445
I see he`s not just faking an accent now.
0
Reply
Male 1,284
this creepy stuff is absolutly crazy
0
Reply
Female 8,044
Link: Prototype Quadrotor With Machine Gun In Action! [Rate Link] - FPSRussia takes control of a prototype quadrotor and takes out some trespassers and zombie terrorists.
0
Reply