Pregnant And Time-Lapsy Tattooed Chick

Submitted by: fancylad 4 years ago Misc

Ugh, insufferable.
There are 54 comments:
Female 107
Why is this insufferable?
0
Reply
Male 174
I thought it was very cute.
0
Reply
Male 1,237
Just so you don`t have to watch this here is the summary: Immaculate conception and strategic lack of time lapse birth. End.
0
Reply
Male 586
her boobs didnt get much bigger :"(
0
Reply
Male 1,089
what an awful name. no after shot of that tattoo, big surprise
0
Reply
Female 4,447
Amelie and Amaya both are real names, Amelie being French and meaning "hardworking" and Amaya being Arabic and meaning "night rain". I like both names separately, but together gets caught on the tongue a bit.
0
Reply
Male 197
Goddamn hippies...
0
Reply
Male 230
that was nice, an interesting way to show the changes a woman`s body goes through during pregnancy.

0
Reply
Female 5
that was really beautiful very creative and moving ^_^
thank you so much for sharing .
0
Reply
Female 2,525
@ChainsawNbud, Amelie is a real name. It`s French. And anyway, what makes something a "made up" name? All names are made up. They don`t grow out of the ground.

That was really cute. The baby is adorable.
0
Reply
Male 741
There should be a law against breeders coming up with their own baby names.
0
Reply
Male 166
I hate life. But I kinda liked that.
0
Reply
Male 239
Who let this get posted? I thought this was a site to relieve boredom, not make me want 5 minutes of my boredom back.
0
Reply
Male 2,737
Don`t blink, ya might miss something.
0
Reply
Male 260
its the Thing! burn it!!
0
Reply
Male 1,793
cute..
0
Reply
Male 1,754
Cute video. Giving birth...not so cute.
0
Reply
Male 2,513
Child haters

Good vid
0
Reply
Male 1,810
They put some thought into this photo project, including the mom wearing the same clothes for each photograph, to give the stop-motion some continuity. Unlikely she actually wore the same cloths for nine months. Thumbs up for this feature !!!
0
Reply
Male 259
That was really cool! I love the *pop* especially!
0
Reply
Male 453
What`s wrong with this? I thought it was cool.
0
Reply
Male 2,390
that looked a lot less painful than the 2 my wife endured.
0
Reply
Female 267
ewww.
0
Reply
Female 185
I was totally down with it until he kissed her belly and out pops the baby. O_O That kinda squicked me a big. I couldn`t even tell you why.
0
Reply
Female 4,086
barefoot and pregnant. yuck.
0
Reply
Male 2,424
I`ll have to save this, so when the whole "where do babies come from?" question I can just fwd my son a link.
0
Reply
Female 403
That`s scary. Something so "natural" couldn`t me any more like a horror movie for me.
0
Reply
Male 2,345
meh
0
Reply
Male 36,344
"Amelie Amaya" what kind of freak names their kid that?
Also: CATS! Yay for kittehs!

(vv agreed, disgustingly cute)
0
Reply
Male 2,143
Well...that was wonderful!! :->
0
Reply
Male 25,416
That was very very nice...
0
Reply
Female 4,349
it exploded out of her like an alien.
0
Reply
Male 959
Kid at the end thinking `Jesus Christ this woman hasn`t changed her clothes for nine months. She stinks!`
0
Reply
Male 1,832
Disgustingly cute.
0
Reply
Female 149
Wtf are there some onions in here...?
0
Reply
Male 10,339
Those are some messy people!
0
Reply
Female 515
Cute; but they should have cleaned up a little. I would have anyway.
0
Reply
Female 2,674
Adorable moving picture :3
0
Reply
Male 2,419
holy poo bitch CHANGE YOUR CLOTHES
0
Reply
Male 1,444
That`s pretty cool.
0
Reply
Female 24
Today I learned that videos are also called pictures.
0
Reply
Male 1,243
Overly sentimental with rather annoying dull music. A bit too middle class for my liking.
0
Reply
Female 41
Tehehehe... cute.
0
Reply
Male 7,123
Surely the kid is entitled to sue?
0
Reply
Female 3,696
That chick didn`t do her hair a single day of that pregnancy. >=/ haha
0
Reply
Female 583
I find it unappealing just because I dislike babies/children so much.
0
Reply
Female 1,008
"I hate people in love."
0
Reply
Female 857
D`aww bless....and what a neat little bump too!
0
Reply
Male 92
clearly CGI
0
Reply
Male 687
wait a min...did she wear the same thing for 9 months?
0
Reply
Male 1,540
Ugh. Gross hipsters.
0
Reply
Male 3,285
Pic? you mean video.
0
Reply
Male 1,178
she should really try changing her clothes once in a while...
0
Reply
Male 19,840
Link: Pregnant And Time-Lapsy Tattooed Chick [Rate Link] - Ugh, insufferable.
0
Reply