Epic Meal Time Brings Everyone Together...

Submitted by: snuffy2009 5 years ago in Funny

...in a creepy movie-esque kinda way. It"s called the Turbaconepicentipede. That"s over 800,000 calories, people.
There are 23 comments:
Male 142
@SH4D0WS1N

wasn`t defending them just telling him who they were
0
Reply
Female 803
i REALLY like that the My Drunk Kitchen girl is in there. And making out with a girl. Because I would do her drunk or sober.
0
Reply
Male 526
100% safe for vegans.

makes you wonder if there was a news article about how some farmer lost all his live stock one night.
0
Reply
Male 5
@i-am-ninja
Doesn`t change what he said...

Actually most of the people in this one that aren`t normally there were the same way.
0
Reply
Male 142
@skullgrin

they are Smosh two of the most successful people on youtube
0
Reply
Male 75
It was really hot when those two girls were eating that stuff at the end together and almost made out. Shame. Aren`t these guys getting tired of this repetitive poo yet?
0
Reply
Male 936
whats up with those two faggots that have been on epic meal time the past few videos?
0
Reply
Male 1,737
The idea sounds tasty, but really, ten of them. Why do they always waste so much food. You know they toss it all out at the end, specially the failed ones.
0
Reply
Male 936
whats up with those two faggots that have been on epic meal time the past few videos?
0
Reply
Male 230
They should have at least put baby carrot in there so it would be healthy. Never mind F that poo.
0
Reply
Male 149
Why are the non-epicmealtime guys such pussies? they took these little ass bites but made stupid faces as they did it... yet the non-epicmealtime ladies are plowing it in there AND making out.
0
Reply
Male 1,064
wtf is up with some of these guys. total hipster f*gs. and i mean that to be offensive and that their gay.
0
Reply
Male 163
i cuncur skullgrin
0
Reply
Male 30
minus the two bags of douche that have been on recently i still enjoy watching these. Although I think its gonna be hard to outdo this one. That was a whole lot of poo going on there...
0
Reply
Male 936
whats up with those two faggots that have been on epic meal time the past few videos?
0
Reply
Male 3,475
These people are as decadent and retarded as the Romans who
"got off" cooking animals inside of animals inside of animals...
The more spices, the longer the heartburn.
"I wonder what the poor people are doing for Thanksgiving?"
Jack Daniel`s?! They must have a vomitorium also.
0
Reply
Female 1,386
I went from disturbed...to disgusted...to...kinda hungry...then back to disgusted again. They were like crazy zombies at the end. D:
0
Reply
Male 2,737
I am SOOOO jealous that I wasn`t invited. OMG I`m so pissed!
0
Reply
Male 6,227
Meh. Are people still enjoying these? I`m kinda over the concept. After this one, I`m thinking they should hang it up as having fully explored the whole carnivorous orgy thing. But I`m pretty sure they won`t.
0
Reply
Male 500
No no no boys, you do it like this: Clicky click.
0
Reply
Male 255
i just can`t help but want to f*ck Hannah Hart, even after the EMT guys probably had their way with her.
0
Reply
Male 5,314
these are just turning into commercials for them now
0
Reply
Male 241
Link: Epic Meal Time Brings Everyone Together... [Rate Link] - ...in a creepy movie-esque kinda way. It`s called the Turbaconepicentipede. That`s over 800,000 calories, people.
0
Reply