The Cutest Car Thief Ever!

Submitted by: kitteh9lives 5 years ago in

A desperate 5 year old gets behind the wheel.
There are 24 comments:
Male 103
@LillianDulci: you gotta be stepping on the brake. unless im missing something here....
0
Reply
Male 270
5 year old girl: "My mom`s going to be pissed at me!" Awsome.
0
Reply
Female 302
"The gear shift`s not anywhere near the poedals so I don`t really understand the question o.o It`s to the right of the seat..."

If the car is in park, most cars require you to press the brake pedal in order to shift the gear stick into the reverse position.
0
Reply
Male 416
How did she get in the house?
0
Reply
Female 2,674
"How`d she change gears if she couldn`t reach the pedals?"

The gear shift`s not anywhere near the poedals so I don`t really understand the question o.o It`s to the right of the seat...
0
Reply
Female 302
How`d she change gears if she couldn`t reach the pedals?
0
Reply
Female 1,682
I promise that Ohio isn`t as bad as the internet makes it sound :(

Also, when she said "she is going to be pissed at me!" I couldn`t stop laughing. She sounded so cute XD
0
Reply
Female 2,120
Ameleah? Dear lord I hate people who spell their kids` names in annoying ways.
0
Reply
Male 331
I thought the school had to give the child to a parent? Darn bus driver must have been in a rush.
0
Reply
Male 10
her mom is gonna be pissed...
0
Reply
Female 243
So she sat alone in the dark for hours instead of turning on the lights....
0
Reply
Male 381
Lions and tigers and children behind the wheel, Oh My! Ohio is the new Florida.
0
Reply
Male 38,457

FAKE! STUNT!

This is all to get pubicity for
0
Reply
Male 1,084
@Batmanners, I`m not sure those kinds of people exist in the world anymore..
Well they`re certainly harder to find.
0
Reply
Male 3,745
Madest: they were just trying to cheer her up. dont be such a pansy :|
0
Reply
Male 25,416
lolz... still very sad about the parenting tho
0
Reply
Male 7,378
They were proud of her for saying her name? Setting some awfully low standards in that neighborhood.
0
Reply
Male 4,004
Smart little girl?

The kid tried to drive. I would have went to the neighbours or a trusted person the family knows in the neighourhood.
0
Reply
Male 2,737
Awwww,poor little peanut.
0
Reply
Male 38,457

Heard this on the news, theres more to the tape. The kid didn`t want to admit she moved the care. "Somebody did" was all she`d admit to. haha.
0
Reply
Female 2,509
"my mom`s gonna be pissed at me." lol
0
Reply
Female 2,764
awe. Poor kid, naughty, but none the less cute
0
Reply
Female 145
Poor baby...she sounded terrified.
0
Reply
Female 8,044
Link: The Cutest Car Thief Ever! [Rate Link] - A desperate 5 year old gets behind the wheel.
0
Reply