Cave Spider Hides Itself

Submitted by: MrLill 5 years ago Weird

Unexpected Aww of the Day? I think so.
There are 80 comments:
Female 208
Aw, that was actually cute :)
0
Reply
Male 2,988
that was a bit cute
0
Reply
Female 426
...But I`m not IN here....*in a Tom Cruise voice*
0
Reply
Female 108
Nope, no awwwwww from me, just a wtf they can hide themselves from me now!!!!!!!
0
Reply
Male 483
BBBBB - See my comment a couple pages ago
0
Reply
Male 99
snow angels
0
Reply
Female 5
Awww, he did the best he could!
0
Reply
Female 255
I can still see youuuuuuuu!
0
Reply
Male 64
"I LOVE COCAINE!" - Spider.
0
Reply
Male 76
well I`m convinced.
0
Reply
Male 1,243
Jumping spiders are very cool, we only get little zebra spiders here in Scotland but I could spend ages watching them.
0
Reply
Male 417
He`s not very good at Hide-n-Seek
0
Reply
Male 224
AHH! of the Day...
0
Reply
Male 2,220
Sorry I meant "Scytodes" all the right letters, but not in the right order etc.

Spitter UK
0
Reply
Male 2,220
Aw c`mon, some spiders are cute.



Especially jumpers.

Big eyes = cute = surely?

Mind you I`ve got a spitting spider(syctodes thoracica) in an laphroaig tin, so I guess I`m biased.
0
Reply
Male 219
Aww of the day? HELL NO, kill it before it infects all of our salt!
0
Reply
Male 237
KILL IT WITH FIRE. sorry arachniphobe=P
0
Reply
Female 14
awwwww ;D hahaha cute
0
Reply
Female 241
Spiders are not cute.
0
Reply
Male 4,793
Lol silly spider fails at hiding.
0
Reply
Female 249
how can you make a spider the aww of the day?
:watches video:
dawwwwww
0
Reply
Male 36,400
So cuuuute! Finally a spider worth keeping as a pet!
0
Reply
Male 441
Ahhh of the day?
0
Reply
Female 4,447
SQUISH IT!!
0
Reply
Male 978
awww he thinks he`s hidden!
0
Reply
Male 369
It got sent to camp green lake for being so damn cute!
0
Reply
Male 696
AAAAAWWWWWWW... no. Somebody squish this abomination. God made a mistake.
0
Reply
Male 347
its kinda like when toddlers hide their face and think that they are 100% stealth mode.
0
Reply
Male 65
roll over, play dead! good girl....i always feel something crawling up my back when i see a spider
0
Reply
Male 2,790
i`m impressed with it`s digging abilities
0
Reply
Female 1,095
Who the hell would call this an aww of the day?
0
Reply
Male 645
KILL IT WITH FIRE!!!
0
Reply
Male 4,867
nah, thats fcukin nasty
0
Reply
Female 839
no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no
0
Reply
Female 104
fat ninja then you miss it getting frightened of it`s own reflection aka why it is hideing.
0
Reply
Female 388
ew ew ew ew ew ew ew ew ew ew ewwwwwwwwwwwwwwww
0
Reply
Female 1,205
i hate spiders with a passion, and yet i still found this cute :D
0
Reply
Male 462
nom nom nom nom!
0
Reply
Male 985
@Irishjesus

LOLD!!!
0
Reply
Male 25,416
Awesomeness start at 32 seconds for those impatient people!
0
Reply
Male 2,344
That`s creepy as hell..

@IrishJesus
dratING LOL, OH MY GOD HAHA
0
Reply
Male 1,540
@IrishJesus
You win.
0
Reply
Male 483

0
Reply
Male 4,902
It would be Awww if a boot came crashing down on it`s head.
0
Reply
Male 283
Definitely AWW of the day!
0
Reply
Female 2,927
not often you heard the word aww and spider in the same context.
0
Reply
Female 7,833
That is SO sweet! Poor little thing!
0
Reply
Male 5,314
and then i step on you, you disgusting piece of sh*t !
0
Reply
Male 2,553
*Squish*
Woops.
0
Reply
Female 379
awwww, so cute! make yourself a nest, then bury your face :P I don`t think that would work well for getting food though.
0
Reply
Male 41
I just love the end, Gives up then throws sand on top of head lol!!
0
Reply
Male 10,440
Urgh. Aww of the day? No. I don`t think so.

I will allow spiders to exist, but not where I can see them. Actually, I`ll be more lenient, I`ll allow them to exist anywhere in any amount except near me.
0
Reply
Female 59
dawwwwww now i want a spider
0
Reply
Female 4,039
Ew ew ew. Now I am going to be afraid of sand because it might have cave spiders hiding in it.
0
Reply
Male 57
awwwwwww.... *squish*
0
Reply
Male 406
If I can`t see you, you can`t see me.
0
Reply
Female 1,435
d`aww how will you ever dig holes with those sticks for legs. attach shovel and you got yourself scooper hands!
0
Reply
Male 599
I love them and try to save them before my wife sees them. If she gets there first, it`s sayonara MFer.
0
Reply
Female 803
do not want spider. somehow spider portrays cuteness. want spider?
0
Reply
Male 1,237
lol
0
Reply
Male 552
I still want to stomp on it.
0
Reply
Male 1,646
It WAS cute. hehe
0
Reply
Male 12
How precious.
0
Reply
Male 405
Thats cute, he thinks he`s people.
0
Reply
Male 11,740
The only time "awww" and "spider" belong in the same sentence is "Awwww....the spider got away before I could kill it."
0
Reply
Female 4,376
Shy spider is shy.
0
Reply
Male 311
KILL IT!!!!
0
Reply
Female 2,674
What a stupid, non-cute spider. It didn`t even fully bury itself.
0
Reply
Male 1,312
Lol, "If I can`t see you, you can`t see me!"
0
Reply
Male 5,413
I do this in my bed.
0
Reply
Male 663
"I can`t see you, so you can`t see me!"
0
Reply
Male 6,737
YOU CANT SEE ME!!!
0
Reply
Male 3,482
That was awesome. I lol`ed.

It hides like my cat, though. It thinks that, since it can`t see you, you can`t see it. Even if half it`s body is still hanging out of it`s hiding place.
0
Reply
Male 2,172
I want to hug it.

=3
0
Reply
Male 1,832
Nothing cute about spiders. Ever.
0
Reply
Male 1,011
hah, neat. At first I thought the tank had some sort of liner/sheet/towel in it and that the spider was pushing down on it to make a small dent so it could flatten and hide.. didn`t expect it to be sand lol.
0
Reply
Male 3,619
i`d kill it with a deoderant and a lighter if i had the opportunity -.-
0
Reply
Male 2,737
Somebody step on that thing.
0
Reply
Male 53
I wouldn`t say aww, but i did chuckle when it was throwing sand on its head xD
0
Reply
Male 371
Link: Cave Spider Hides Itself [Rate Link] - Unexpected Aww of the Day? I think so.
0
Reply