13 And Still Breastfeeds, A Photo Revisited [Pic]

Submitted by: someone? 6 years ago in Weird

Bet you didn"t see that part of the article either.
There are 48 comments:
Female 30
This would be in my state. FML
0
Reply
Male 1
wow. lol
0
Reply
Male 25,416
wtf
0
Reply
Male 1,249
nah dog, i saw that the first time
0
Reply
Male 77
@Youlikeicecr
"Unsurprisingly, Jordan from Missouri"

Missouri. Explains the entire article.
0
Reply
Male 1,360
nothing wrong with that, I breast feed on a tattooed asian guy.
0
Reply
Male 237

0
Reply
Male 237
Noticed about Dad and Brother the first time this was posted, priceless.
0
Reply
Male 1,129
LMAO!!! TKD Master
0
Reply
Male 295
Nothing could possibly go wrong.
0
Reply
Male 2,893
Hawt.
0
Reply
Female 1,048
OMG! That woman is not a mother - she`s an on-call milk vending machine!!
0
Reply
Male 33
I will not pass judgement until I too have drank the milk straight from the teet. Mooooooo!
0
Reply
Male 4,793
Considering the massive health benefits, i`m game. Plus, who doesn`t like to suck on some titty? You can`t lose.
0
Reply
Male 96
omg wtf "and dad"... thats one f***ed up family....
0
Reply
Male 678
zigzagman779, this is breastfeeding, not just drinking their mother`s milk. Who would suck directly from a cow`s teets? Exactly.
0
Reply
Male 543
so f#cked up...on what level is this ok
0
Reply
Male 7
i think its more weird that we drink cows milk!
would you prefer sucking milk from a cow :O or from your own species?
0
Reply
Male 1,451
I don`t think it`s weird that "dad" does it; I think it`s weird the kids know dad does it.
0
Reply
Female 177
i did notice that and yes that was pretty much my reaction
0
Reply
Male 439
Ohai there banana jojo. This is kiss my bii,`s daugher. Just saying, I MISS YOU<3
0
Reply
Female 4,084
ewwwww
0
Reply
Female 1,401
Ohai there kiss my bim. Call someone. Also, this is gross and weird
0
Reply
Male 439
yea i saw it when it came out. over the line wierd, is over the line wierd no matter what.
0
Reply
Female 177
@gerry HA!
0
Reply
Male 341
yeah we did :-)
0
Reply
Male 6,737
Mmmm milk.
0
Reply
Male 4,902

0
Reply
Male 39,885

@ Errand_boy

Mammaries...
light the corners of my mind
misty water colored mammaries
of the way we were
0
Reply
Female 5,222
through the ceiling XD
0
Reply
Male 621
Well, I guess till the well runs dry.

@ Gerry1of1: "Mammary - all alone in the moonlight.
I can smile at the old days,
I was beautiful then.
I remember the time I knew what happiness was.
Let the mammary live again."

I`m positive you know that one.
0
Reply
Male 1,059
Oh damn, wtf? >_> I think it`s weird that the dad does. That`s so freaky. Lol. But the big picture is the weirdest part, her whole family likes to suck on her boobs for milk and she sees nothing wrong with it. Her nipples must be saggier than an octogenarian`s balls. D:

Yw for the mental picture. :3 Wow, that`s crazy. Lmao at the stick person`s reaction. xD
0
Reply
Female 803
@WeePee, it`s likely a British paper, not an American one. Hence the seriousness.
0
Reply
Male 11,739
OK dad I understand....but the kids?? Yeah, creepy in any country or on any planet.
0
Reply
Female 4,408
now thats commitment to breastfeeding!!!
0
Reply
Male 612
they highlighted the wrong part, the real wtf is how they are using the word "mum" in a serious(?) article.
0
Reply
Male 910
Lololololol Gerry, your comments always make me lawl
0
Reply
Male 2,419
@cyborg
i don`t know what mommy told you, but even if you did until you were 13, 98% of people definitely didn`t
0
Reply
Male 2,790
i know i did. and about 98% of everyone else
0
Reply
Male 3,894
To each their own.
0
Reply
Male 39,885

thanks for the mammaries
0
Reply
Male 328
yes. i did
0
Reply
Female 673
Totally did see that part, lol. It`s still funny to look at again. XD
0
Reply
Male 594
Article please ...
0
Reply
Male 153
hahaa when i read that i was grossed out as well. maybes its just a western culture thing, but ehhhhhhhhh no thanks.
0
Reply
Male 218
think everyone saw that the first time
0
Reply
Male 516
No, I think everyone saw that part the first time... and the second time... etc.
0
Reply
Male 1,371
Link: 13 And Still Breastfeeds, A Photo Revisited [Pic] [Rate Link] - Bet you didn`t see that part of the article either.
0
Reply