His Girlfriend Is A Real Dummy....

Submitted by: kitteh9lives 6 years ago in Entertainment

Literally. Ewwwwwww.
There are 34 comments:
Female 934
When all else fails...
0
Reply
Male 402
fu*king HOT!
0
Reply
Female 383
You have GOT to be kidding me.
0
Reply
Male 2,868
Here is a man who simply has not a fcuk to give.
0
Reply
Male 1,569
He must have seen mannequin
0
Reply
Male 550
Well. . . . it wasn`t plan A
0
Reply
Male 15,510
Who let grandpa out again?
0
Reply
Male 694
Get yourself together lady
0
Reply
Male 88
Maybe in his head he`s Andrew McCarthy and she`s Kim Cattrall
0
Reply
Male 2,790
hahahahahaaa...


gross
0
Reply
Male 2,424
pshhh get a room you two
0
Reply
Male 696
makin` pinochios
0
Reply
Female 138
hehe he drated her arm off!!
0
Reply
Male 16
Thrashed to pieces...
0
Reply
Male 340
wtf is he doing???
0
Reply
Male 533
Most people stop doing this by the age of 12 =\
0
Reply
Male 1,610
I couldn`t tell whether he was trying to change its clothes, move it, or drat it.

All doubt vanished at the 1:05 mark.
0
Reply
Male 182
I am speechless on what to say about that.
0
Reply
Male 11,739
I have no idea what that was.
0
Reply
Male 155
Aw... true love.
0
Reply
Female 27
My favourite part is when the arm falls off
0
Reply
Male 25,416
WTF?
0
Reply
Male 390
Looks like their relationship is falling apart...
0
Reply
Female 4,408
what did I just watch?
0
Reply
Female 399
What. Tha. F**k.
0
Reply
Male 1,313
linds1979, you feel bad now, wait until he catches YOU bending over
0
Reply
Female 311
OMG
0
Reply
Female 50
@ Scare-ah not exactly what I meant... lol I`m not saying it wasn`t funny... just when he looked at the camera he looked like he had downs syndrome and I kinda felt bad..
0
Reply
Female 40
Okay Lindsy1979, you go help him get his jollies then!
0
Reply
Male 405
Should have just gotten a hotel room.
0
Reply
Female 50
I think he has downs syndrome or something. Hard to tell... kinda sad if he does. Maybe someone should help him instead of make fun of him?? :(
0
Reply
Female 88
Hahaha I like how he acts like he was fixing its outfit as people walk out.
0
Reply
Male 233
they need to get a room.
0
Reply
Female 8,043
Link: His Girlfriend Is A Real Dummy.... [Rate Link] - Literally. Ewwwwwww.
0
Reply