These Newcasters Enjoy Their Morning Report

Submitted by: kitteh9lives 5 years ago Entertainment

The KTLA Morning News crew has a little bit of fun with a special segment....a little too much fun maybe?
There are 38 comments:
Male 4,902
wow thats original
0
Reply
Female 22
wow, Allie has had a lot of plastic surgery since she was on the air in Salt Lake City.
0
Reply
Female 582
Damn! LOL @ the ho`s with two in the producer`s room.
0
Reply
Male 562
I wish we had news crews that were that laid back. Ours are a brunch of up tight non-nice individuals.
0
Reply
Male 3,915
lol @ the gay guys in the class....

i loved the producers shots...XD

loved the "you`ve been doing this workout without the weight for years!" XD

gotta love the "i`m not doing it because i`m not going to be on youtube!"

sucks bitch, because now you`re not the spunky chick who had fun with fellow hosts...you`re the bitch who wouldn`t play along....enjoy
0
Reply
Male 3,076
GOD DAMN IT THE dratING SOUND!!! NOT PLEASANT WHEN HIGH!!!!
Damn it!, the sound srsly hurt my ears after just 50s couldn`t bear it anymore.
0
Reply
Male 3,076
XD 0:02 srsly how did they manage to make him agree to do that on TV?
0
Reply
Male 5,413
Nobody says it!
0
Reply
Male 633
ahahahahahahaha.
oh my god, best new report ever.
0
Reply
Male 15,510
Rofl this product doesnt deserves anything else but to be ridiculed in this ways, well done!
0
Reply
Male 159
So much lol
0
Reply
Male 2,402
Gawd I`m really laughing my guts out.
0
Reply
Male 1,311
I`m quite content just shaking my own "weight" in the comfort and privacy of my shower.
0
Reply
Male 496
I love the cut to the backroom with the guys going at it as well :D
0
Reply
Female 423
Lol, ``You don`t want to hit yourself in the face with it. It`s true, trust me.`` Oh you would know, now, wouldn`t you, Ally?
0
Reply
Male 150
I held my laughter until that shot of the guy when she says: "and the black ones? 5 pounds"
0
Reply
Male 36,536
"I`ve got a small white one..."
That`s where I lost it! LOLZ! Oh, there`s a LOT of teh funneh here! Thx!
0
Reply
Male 148
i laughed pretty hard "is the where the cool down spray comes from" hahahahahha
0
Reply
Male 1,461
LOL!

And props for the Beastie Boys shirt.
0
Reply
Male 1,931
Sex sells. The only reason they broadcast this story was for horny viewers.

Forbid a news station cover important matters, like the community. Perhaps cover the homeless, schools, the war, SOMETHING. Gaw. I hate the media.
0
Reply
Male 1,312
Wow, how did they really pull all of that off on TV? Props if they got away with it though.

Also:

"Oh my god, is that person at 2:38 using two at once? What a slut."

^That^
0
Reply
Male 25,416
They invited the humour
0
Reply
Male 493
Oh my god, is that person at 2:38 using two at once? What a slut.
0
Reply
Male 142

0
Reply
Male 687
hilarious
but i wonder..what would she do with more than 2 of those? oO
0
Reply
Female 2,764
that was good
0
Reply
Female 3,001
really, they genuinely made the white ones smaller than the black ones?
brilliant.
0
Reply
Male 103
That`s good advice in general, keep it 6 inches away from your face. You wouldn`t want to bop yourself in the face with one of them.
0
Reply
Male 606
IT LOOKS LIKE YOU`RE JACKING OFF A ROBOTIC PENIS. HAHAHA, THAT`S FUNNY.
0
Reply
Male 355
LOL this is great -- little white one LOL
0
Reply
Male 37,897

is it wrong that I named my shakeweight "preciouse"
0
Reply
Male 2,593
That`s funny
0
Reply
Male 423
This made me thinks of South Park...one of the funniest episode haha
0
Reply
Male 926
gold. "I`ve always wondered what I look like.....doing that"
0
Reply
Male 1,587
This is great... I love it when they seem like people on these shows
0
Reply
Male 5,314
haha i remember that morning
0
Reply
Male 953
That was awesome.....
0
Reply
Female 8,044
Link: These Newcasters Enjoy Their Morning Report [Rate Link] - The KTLA Morning News crew has a little bit of fun with a special segment....a little too much fun maybe?
0
Reply