OMFG! Royal Wedding-Cinderella Coincidence? [Pic]

Submitted by: eugenius 5 years ago Weird

How in the hell did this sort of coincidence happen? Did the Royal Family F with us just for the hell of it?
There are 58 comments:
Male 7
I hate so called royalty bah!
0
Reply
Male 2,988
lol, so the royal wedding can be entertaining eh?
0
Reply
Male 1,162
as is tradition.
0
Reply
Male 25,416
photoshop fail
0
Reply
Male 2,748
lol, "Who cares if it`s fake? It`s still pretty funny."

@BoredIAm, I got this.
0
Reply
Female 2,027
since when was cinderella a brunette?
0
Reply
Male 591
I remember when this was debunked on 4chan
0
Reply
Female 4



fail post
0
Reply
Female 2,764
wrong colors. The real Cinderella colors were different
0
Reply
Female 3,001
the ugly sisters literally were the ugliest royalists at the wedding.
0
Reply
Male 146
Waiting for the comment: "Who cares if it`s fake? It`s still pretty funny." drating morons.
0
Reply
Male 588
Holy crap disney knew it was going to end badly years in advance!
0
Reply
Female 159
Colour fail.
0
Reply
Male 373
If you`re going to copy and paste from reddit, at least copy the WHOLE picture
0
Reply
Male 183
@Kalimata
that "hat" is pretty crazy and all, but it does a good job of distracting you so you dont notice her face so much...
0
Reply
Male 661
Bah, shopped or not, made me chuckle.


What did draw a huge WTF from me was that thing on Princess B`s head. Whoever let her outta the house with that hat should be beheaded.
0
Reply
Female 206
My mind is EFFING BLOWN
0
Reply
Male 299
shopped
0
Reply
Male 71
"If I draw a picture on Paint, will you post it? Pretty please?"

hahahahahaha
0
Reply
Female 1,589


and



Are how the characters are supposed to look like.
But I do find if funny, since the two did remind me of the ugly stepsisters. They wore ridiculous clothes so then they can get some of the spotlight, and not have the day focused on the people getting married.
0
Reply
Male 10,440
what wedding? I don`t get it.
0
Reply
Female 683
Seriously, how did this even get posted? If I draw a picture on Paint, will you post it? Pretty please?
0
Reply
Female 683
WTF, Cinderella has blond hair? Prince Charming`s is drated, too. Obviously shopped.
0
Reply
Male 37,888

It`s not a coincidence if you change the colors then jump back and go "WOW!"
0
Reply
Male 2,085
The first set is lame, but the second set, quite the coincidence.
0
Reply
Male 7,585
except pippa is far from an ugly stepsister.
0
Reply
Male 3,745
who the drat cares? why does only stupid poo make it on this site anymore? :|
0
Reply
Female 134
LOOKS SHOPPED! No, for real, it does...
0
Reply
Male 151
Hey, guess who couldn`t care less?
0
Reply
Male 2,868
OMG they`re both wearing WHITE DRESSES!
0
Reply
Male 2,628
If you think them hats are something,scope out the ladies at the Kentucky Derby sometime-they be seriously crazy.
0
Reply
Male 518
This was a lame comparison even if it was a match
0
Reply
Female 446
I still can`t believe Beatrices` moose antlers....gahhhhhhhh
0
Reply
Male 483
OMG it`s such a huge coincidence! Like when Homer Simpson AND Obama wear black suits. That`s just crazy! Somebody post an article on that!
0
Reply
Male 901
@el chinche

I knew something wasn`t right, Thanks!
0
Reply
Male 36,374
Thanks for the tip-off @El_Chinche:

FAAAAAAKKKEEEE!
0
Reply
Female 1,008
Now anything can be a coincidence with Adobe Photoshop!
0
Reply
Male 740
Sweet fail yo
0
Reply
Male 405
Cinderella doesn`t have brown hair. Prince Charming does not have yellow hair.
etc.
My sister made me sit through that goddamned movie a thousand times.
0
Reply
Male 546
Faaaaaakeeee!
Here`s the original

0
Reply
Male 2,121
They should rerelease Cinderella to make it look more like the royal wedding.
0
Reply
Male 1,122
After the first picture...okay maybe coincidence....

Combined with the second, that had to be on purpose.
0
Reply
Male 161
I am sure they gave the planner a carte blanche and it sounded like a good idea at the time.
0
Reply
Female 240
edited and stupid.
0
Reply
Male 15,510
Life imitating art imitating life?
0
Reply
Female 83
@Nocciolina Ahh ha ha ha! I thought the same thing!
::sings:: One of these things is not like the other..
0
Reply
Female 83
This was obviously edited with MS Paint.. The quality isn`t even good enough to be called photoshopped..
0
Reply
Male 552
Pretty sure it was her idea.. it IS the classic tale of rags to riches..
0
Reply
Male 562
I guess that makes the rats the people that paid for it.
0
Reply
Male 195
I call shenanigans. Prince Charming`s wedding uniform had a white top and red pants. This may be from Cinderella 2 or 3 though.
0
Reply
Female 1,623
Sadly, that drawing has way more hair than Will...
0
Reply
Female 7
lol!
0
Reply
Male 148
thats pretty freaky
0
Reply
Male 3,894
What, you mean the Prince`s outfit in Cinderella looks like a recolored version of a real prince`s outfit?

Gasp. I`m so shocked.
0
Reply
Female 839
yeah the Disney pictures have obviously been coloured in by a 3 year old. if you Google Disney`s Cinderella you can see the proper undoctored pics.
0
Reply
Male 1,461
Haha! Funny!
0
Reply
Male 295
hahaha rabbit hat always cracks me up.
0
Reply
Male 1,620
Link: OMFG! Royal Wedding-Cinderella Coincidence? [Pic] [Rate Link] - How in the hell did this sort of coincidence happen? Did the Royal Family F with us just for the hell of it?
0
Reply