Another Mom Of 2011 Nominee: Kegger! [Pic]

Submitted by: littlemissqt 6 years ago in Weird

Future keg stand king!
There are 51 comments:
Female 38
wow I meant *choke* lol
0
Reply
Female 38
I don`t like this because I`m afraid the baby will joke.
0
Reply
Male 1,815
Yes mr_fribbles, I believe so. I`m pretty sure he`s in that dark area of one`s life where it is completely inappropriate to suck tit.
0
Reply
Male 686
Why are we talking about boobies? Do your women have tits round their waists....
0
Reply
Male 183
You just know the father is taking this picture with a scowl on his face and he`s being jealous as hell.
0
Reply
Male 588
Isent that kid a little too old/young?
0
Reply
Female 69
Now that`s CLASSY!
0
Reply
Male 1,013
gonna get that, gonna get that, gonna get that... ugh!
0
Reply
Male 2,516
human relationship with boobies is complex:

when you`re born there`s a period of time when it`s ok and oftentimes even vital to go suck on boobies.

then it becomes socially awkward and unacceptable.

then as you keep growing older it is still socially unacceptable, but boobies become a major player in inter-human relations.

The conclusion: boobies rock
0
Reply
Male 45
Can we remove the kid from this picture and leave the rest?
0
Reply
Male 342
it`s bad but it`s so goood.
0
Reply
Male 25,416
lolz, little bit of booby
0
Reply
Female 956
um...
0
Reply
Male 14,334
vv I`m not lemme at em!!!
0
Reply
Female 407
i think he`s too old to be breastfeeding..
0
Reply
Male 3,745
lol this is awesome...
0
Reply
Male 15,510
Future astronaut on the making
0
Reply
Male 759
lol, I thought that was pretty funny actually.
0
Reply
Male 950
making mealtime fun
0
Reply
Female 843
Only thing I find disturbing about this is that the kid looks too old to be breastfeeding. Reminds me of the kid on Grown Ups.

Otherwise it`s a pretty funny idea
0
Reply
Male 67
I don`t see the harm. Meh, step it up a bit IAB
0
Reply
Male 325
I forgot parents are suppose to lose all sense of humor after they have a kid!
0
Reply
Female 430
nice one mom
0
Reply
Male 840
Let me guess. The kid had the hiccups and the mother heard that drinking upside down is a cure.
0
Reply
Male 2,553
>pip
Because it isn`t?
0
Reply
Male 959
Yep, just a joke, no harm here. Cute Mom too
0
Reply
Male 901
Too old to be doing that in the first place. Gross....
0
Reply
Male 975
What`s that? Is it her boob? Is that a cushion? Seriously wtf?
0
Reply
Male 10
that kid is way too old to breastfeed
0
Reply
Female 420
why is her boob right in the middle of her chest?
0
Reply
Female 4,039
Can`t say I was expecting that.
0
Reply
Female 1,963
Eh, it`s just a joke. This certainly doesn`t make someone a bad parent.
0
Reply
Female 4,359
kids do the darnest things. still, I`ve never seen this before!
0
Reply
Male 492
Why in the world would anyone post that on facebook?!
0
Reply
Male 1,287
good god. and people think I`m an uptight non-nice individual
0
Reply
Female 535
What? Giving birth kills your sense of humour? Clearly she`s just being silly and having fun with her kid. Which sounds pretty rad to me.
0
Reply
Male 3,894
You know what I noticed?

boob.
0
Reply
Male 55
Boob stand king???
0
Reply
Male 1,440
Funny idea, but why would somebody post this to Facebook to begin with ?
0
Reply
Male 4,867
WTF IS SHE DOING!!!
...that kid will get indegestion >_>
0
Reply
Male 11,740
I don`t really think this is horrible. She`s just playing around. Get over it, she isn`t taking him to a strip club or something.
0
Reply
Male 126
cool mom for having a sense of humor
0
Reply
Male 567
Next?
0
Reply
Male 6,694
Well thats just a dumb idea.
0
Reply
Female 58
I don`t know, its kind of cute.
0
Reply
Male 38,499

I think the description is an acurate prediction.
0
Reply
Male 518
What the drat do you see that makes this baby look like a future rapist?!
0
Reply
Male 1,793
Lucky kid...
0
Reply
Female 9,478
And a future rapist by the looks of it.
0
Reply
Male 518
Classy
0
Reply
Female 1,338
Link: Another Mom Of 2011 Nominee: Kegger! [Pic] [Rate Link] - Future keg stand king!
0
Reply