A Spotted Hyena Successfully Frightens A Cheetah

Submitted by: DeeCache 5 years ago Weird

There"s trickery afoot
There are 35 comments:
Male 868
Antelope is like "later beotches!"
0
Reply
Male 462
woa that deer wasn`t dead! cunning little animal
0
Reply
Male 2,424
Left 4 Dead safari !
0
Reply
Female 41
Zombie antelope
0
Reply
Female 115
WAT.
did not expect that, ha
0
Reply
Male 377
Can you imagine the AMAZING effing story that the antelope will be telling and all his buddies are gonna like.. bullpoo! Only we witnessed this super awesome antelope dumbass luck!
0
Reply
Female 3,001
i cant see it :(
0
Reply
Male 12,138
There`s no way of me posting here without sounding like a Buzz Killington, but here goes anyways.

Cheetahs (like most big cats), kill their prey by suffocation. They get their jaws around the antelope`s trachea, and choke it to death, before moving on to the OM NOM NOM stage. I`m guessing the Cheetah got interrupted before it could actually choke the gutsy gazelle to death, so it was just blacked-out, or fainted if you will. The interruption and freeing-up of the windpipe allowed the gazelle to "come-to" as it were, and make an instinctive bolt for the f*cking horizon like a fat kid heading towards a cake.

YES, I KNOW I`M OVERANALYSING THIS AND NOT ENJOYING THE LULZ! Shutting up now.
0
Reply
Male 571
what just happened
0
Reply
Male 1,744
so was the deer playing dead? didn`t think they did that
0
Reply
Female 3,598
yay deer!!! that was totally unexpected...
0
Reply
Male 2,988
double fail, deer win.
0
Reply
Male 159
Honey Badger is better.
0
Reply
Male 371
Bwa ha ha!
0
Reply
Male 36,485
I think that dog lovers and cat lovers can all agree:

HYENAS SUK!

(I really dispise them!)
0
Reply
Male 280
Zerj: Nature Vs. M. KNIGHT

A thousand Internets to you, good Sir.
0
Reply
Male 25,416
respect. i love it
0
Reply
Female 178
haha damn! lucky deer/antelope thing
0
Reply
Male 118
Nature Vs. M. KNIGHT
0
Reply
Female 23
Cheetah and Deer totally staged that.
0
Reply
Male 840
Did not see that coming.
0
Reply
Male 10,440
How did the cheetah manage to catch the deer thing without crippling it?
0
Reply
Male 15,510
That is some fast food
0
Reply
Male 881
Get Hollywood on the phone! There is a plot twist we didn`t see coming.
0
Reply
Male 1,287
stupid hyena cost the cheetah a meal. Way to go, dumbfudge
0
Reply
Male 9
O SNAP
0
Reply
Male 1,678
Hahaha crafty wee drater
0
Reply
Female 382
problem, hyena?
0
Reply
Male 10,339
Re..... Re.... Re..... I can`t say it.
0
Reply
Female 1,894
mazing lol lol
0
Reply
Female 112
Ahahaha! Did NOT see that one coming. Gazelle`s like, GTFO, GTFO!
0
Reply
Female 162
wow! that was unexpected
0
Reply
Male 2,552
lol pwnd!
0
Reply
Male 290
That cheetah is a troll.

U mad Hyena?
0
Reply
Male 788
0
Reply