Kissing: What Happens When You Lock Lips

Submitted by: fancylad 6 years ago in Science

About 90 percent of the world"s cultures do it. But how does kissing affect our brains?
There are 36 comments:
Male 25,416
bored
0
Reply
Female 219
aww this video made me all warm and fuzzy inside lolz
0
Reply
Female 570
the ending sentence made me question the scientific validity of these statements...
0
Reply
Male 123
lol, I loved the end...

"Armageddon is a fantastic movie."
0
Reply
Male 573
Rubbish
0
Reply
Male 78
Soul kissing?
I`m trying to figure out where they got that translation from... i still don`t get it.
In france we say "rouler une pelle" (or "rouler un palot, un patin...etc") which can only be translated as "roll a shovel". Yeah it makes no sense whatsoever.
0
Reply
Female 437
I like that they call it soul kissing, that`s such a nice phrase :)
0
Reply
Female 96
yeah, in germany, french kissing is called tongue kissing as well ^^
0
Reply
Male 359
Oldfrt "So if they say Armageddon is a fantastic movie, are they implying something about the rest of the information? Non-sequiturs can be confusing. about the rest of the information? Non-sequiturs can be confusing."

I will have you know sir that the first (and only) time I saw Armageddon I was taking pain killers after surgery and in such a state; It is not only fantastic; IT WAS THE FINEST MOVE EVER PUT TO FILM!
0
Reply
Female 850
lol i like how this was posted right after the "man sloppily makes out with rat on subway" video XD
0
Reply
Male 2,552
For those few interested, I can tell you that in Sweden, French kissing is called tongue kissing too. ^^
0
Reply
Male 749
So if they say Armageddon is a fantastic movie, are they implying something about the rest of the information? Non-sequiturs can be confusing.
0
Reply
Male 474
There`s nothin` quite like the high your brain releases after a good, long make out session. Seriously feels like some of the best weed I`ve ever smoked
0
Reply
Male 553
does anyone want to exchange some bacteria to burn calories ;) girls only

I`m just sad and lonely :(
0
Reply
Male 2,690
Haha i love the ending. I started thinking about Nacho when they showed the lines about X, and then 5 seconds later..."hug hug, big kiss, little kiss" and I freaked out ha
0
Reply
Female 418
i want to exchange bacteria with you
0
Reply
Female 2,674
Well, now I`m all hot and bothered. I love a good movie makeout.
0
Reply
Male 3,915
but.....but i love Armageddon....

btw i LOVE the background song!
0
Reply
Male 263
I was on board untill they said "armageddon is a fantastic movie" That movie sucks
0
Reply
Male 7,830
i normally go to the left. oh, and armageddon sucked.
0
Reply
Male 22


OMG, Ill pass
0
Reply
Male 304
KISS MEEEEEEEEEEEEEEE


0
Reply
Male 22
I`m making a kissing booth, my phrase would be..

"Help me burn 6.4 calories a minute! How?! Let`s passionately make out!"

I don`t think it would work, But I`ll try.
0
Reply
Female 255
So, did anyone else rewind the gay kiss a couple of times? No?
0
Reply
Male 15,510
"So, did anyone else rewind the lesbian kiss a couple of times? No?"

Its the only kiss from that list that matters.

Here is the complete sequence
0
Reply
Male 295
I miss kissing... ;_;
0
Reply
Male 1,764
So, did anyone else rewind the lesbian kiss a couple of times? No?
0
Reply
Male 535
armageddon is one of the worst movies i know!
0
Reply
Female 2,026
aww
0
Reply
Male 5,314
hahaha armageddon is a fantastic movie
0
Reply
Female 1,101
Glad I don`t live in that other weird 10% that doesn`t kiss...
0
Reply
Male 3,745
"What about rats?"

took the words right from my...hands?

next up is the sex version of this video
0
Reply
Female 1,356
well made. i`m gonna go watch Armageddon.
0
Reply
Male 1,244
What about rats?
0
Reply
Male 322
bahah armageddon IS a fantastic movie!
0
Reply
Male 20,899
Link: Kissing: What Happens When You Lock Lips [Rate Link] - About 90 percent of the world`s cultures do it. But how does kissing affect our brains?
0
Reply